Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbeteendehantering
Läst 886 ggr
smurfe-lina-89
0

Han bet mig :-O

Stig bet mig när jag skulle klippa kloran. Trode aldrig någon sin att han skulle bita. Trode mer på helmer skulle kunna göar de men inte Stig så är lite förvånad.

Men då frågan. Kan han va kiklig? Men kan de va en andledning till att bitas?

Har inte klippa klorna på dom tidigare så detta var första gången

Abico
0

Jag har ett par som blir förbannade när jag klipper klorna och ska nafsa i fingrar. Jag brukar bestämt "vända" bort huvudet på dom från mina fingrar och efter ett par gånger slutar dom.

Hanna 

Jarlein
0

Samma här..har två som kan nafsa i fingrarna när jag klipper klorna eller ibland när jag har dom i famnen.. Men brukar bestämt säga att sluta nu och knuffa bort huvudet.. Dom ger sig efter ett tag..när dom märker att jag är envisare än dom,att klorna ska bli klippta vare sig dom vill eller inte..:)

Bumsibum
0

har samma problem här, men sen oandrasidan kan jag förstå dom… de är nog ej kul att en jätte håller fast en för att få sina klor klipta! Tungan ute.. jag tycker det är lättast om man är lite lat och är 2st en håller den andra klipper hehe.. Skäms.. sen får mina en bit godis efter som typ ducktig! Skäms

Royalz
0

Jag har 2 som bits när jag klipper klorna. Eller pappa håller och jag klipper så det är han som får nypen ^^ Dom biter aldrig så det blöder.

Bumsibum
0

nej, de är tur att de inte är så de blöder! Tungan ute, då hade man knapt vågat klippa klorna jhu! Förvånad.. hehe.. Glad