Hur ä de att ha ett Marsvin?
Jag undrar hur det ä att ha ett Marsvin… Behöver dom mycket skötsel? Vad äter dom? Å ja lite fakta om dom helt enkelt… :)
//Frida
Läs artikeln "Att skaffa marvin och vad man måste tänka på"…
Jo, alla djur kräver mkt skötsel för att de ska skötas bra! De är vegetarianer - basfödan är hö och C-vitaminrika grönsaker. En bra pellets ska oxå ingå i kosten. Tänk främst på att man inte tröttnar på de efter 5 år eller mer då de kan bli uppåt 7-8 år…
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Hur det är att ha ETT marsvin? Marsvin är flockdjur och ska vara minst två .

hej frida;)hur går de me kaninerna?
Har inte mer att tillägga mer än vad #1 o #2 skrev.
Men kan säga att marsvin är underbara djur. Keliga, gosiga, pratiga… Helt underbara om de får rätt skötsel!

#4ja håller me=)
#2 Tror inte hon syftar på "ett" utan marsvin i allmänhet =P Fast hon kunde ju skippat att skriva "ett" framför marsvin ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Att ha ett marsvin är jättesorgligt… men att ha minst två är jättebra
Marsvin är lättskötta och billiga i drift, gillar att bli gosade med lätta att tämja men äter mycket för sin storlek.
/Matsvin.
Hihi, billiga i drift :P mina har kostat mig en hel del nu :P men de är väl för att jag har haft otur, så man ska alltid vara förberedd.

MARSVIN FÅR MINST VARA 2 STYCKEN! DAAAAA
Hm…
Marsvin är helmysiga och underbara djur och om man sköter dom och ger dom kärlek så får man oerhört mycket tillbaks
Jag skulle aldrig vilja leva utan marsvin och är oerhört glad att jag skaffade mina.
Jo föressten glömde en del:) Jag tycker marsvin visst behöver rätt mycket skötsel dom ska ha motion och buren ska göras rent dom ska ha mat varje dag och ibland måste dom badas. Långhåriga marsvin måste kammas och klippas. Men för mig är all den skötseln helt värd det