Min teddy hona ska få ungar
glömde skriva att hon har fått mjölk i brösten och hon är öppen typ 1 1/2 mm
Inte omöjligt att de kommer 4 dagar före BF.
Har hon fått mycket mjölk?
asså bröstvårtorn står upp det har dom inte gort innan men där e inte så mcket mjölk om det är när dom har ungarna. men jag e lite orolig för dte är hennes första kull.
Ok, en av mina honor som fick ungar i mars fick mjölk ca 24 timmar innan ungarna kom.
Hur gammal är hon?
Vad är det du är orolig för?
Lugn, de kommer när de kommer :) Se bara till att ha rent, mjukt och lugnt i buren. Vanligtvis föder de tidigt på morgonen eller sent på kvällen.
Hur gammal är hon, undrar jag med? ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Hon är 11 månader. vet inte jag är orolig att hon ska dö :S nu så kliar /biter hon sej på magen och piper jätte mycket. ett konstigt pipande som jag inte hört förut
#6 Okej, hon är ju i bra ålder och ungarna kommer säkert snart oxå :) Hoppas jag… Var inte orolig du - tänk positivt att hon klarar det till 100%.
Mvh Felicia
aaa. tack för stödet. :) får hoppas att bebisarna kommer i natt då :) om ni vill kan ni titta in på hennes egen sida XD.
http://www.freewebs.com/lejonvinden/
och sen min egen hemsida med alla mina marsvin
#8 Fin hemsida :)
Bor Sindi ensam eller med andra marsvin?
Mvh Felicia
Sindi bor Ensam just nu men hennes bur står brevid dom andras så dom kan prata men det är för att jag satte henne med en hane dirkt hon kom hit sen är jag rädd att honorna ska börjar bråka om jag sätter in henne till dom för min self gillar inte "främlingar". så Sindi ska bor ensam men brevid dom andra tills hennes bebisar födds och blitt lite större.
#10 Bra att hon bor ensam första gången. Vissa marsvinshonor vill ju ha lugn och ro ensamma medan andra hellre bor i flock och tar emot lite hjälp från de andra honorna :)
Mvh Felicia
hon har inte fått dom änu.
men aja dom kommer nog snart.
Inte än…? Aja, som du säger kommer de nog snart. Äter & dricker hon bra? Hur beteer hon sig i buren?
Mvh Felicia
hon äter som hon ska och hon dricker som hon ska hon kliar sej på magen väldigt mycket och ligger mycket ner. eller så springer hon rastlöst runt, runt. man ser hur ungarna sparkar och man känner det riktigt tydligt också
Okej, då lever ungarna iaf :D Har hon någon mjölk i spenarna då?
Mvh Felicia
ja dom står rätt ut och har börjat bli tjocka. sen ha rhon ju öppnats typ öppen 2 mm..
Okej.., hrm.. får hoppas att de kommer imorgon då ;)
Mvh Felicia
inga ungar i dag heller :(

inte idag heller ? vi får väl satsa på imorgon då :P
japp 
Inga ungar idag heller.
hon börjar bli slö nu men hon äter som hon ska men är väldigt ilsk biter och anfaller mej när jag ska ge henne mat
inte likt henne. tror ni att det e pga av dräktigheten eller??
#21 Japp, det tror jag. De kommer nog väldigt snart då ;)
Mvh Felicia

Nej, du behhöver verkligen inte ta henne till vetten. Ungarna kommer när dom är redo. :-) Här har inga ungar heller kommit.
Ja, ungarna kommer när det är dags. :)
Så länge hon äter bra så är allt som det ska och du behöver inte oroa dig!
vad bra hon äter JÄTTE mycket men det e nog för att hon behöver den näringen och s¨ånt nu när hon är dräktig. men hon har börjat bitas
Det har hon in te gort innan. hon var som en ängel innan, pussade på mej och sånt. kan det var hormoner tror ni?
Ja, ta det som ett tecken på att hon vill vara i fred och stressa henne inte. Ta bara ut henne för att städa i buren och så.
okej ja tar bara ut henne en gång om dagen för att kolla om hon är öppen och att hon ser frisk ut sen rör jag hene inte mycket mer
JIPPIE!! ungarna har kommit 3 st blev det bilder läggs in i ett annat inlägg innaom närmaste dagarna.!! Godnatt Hälsar Anna, Sindi och Bebbarna

GRATTIS
tackar Sindi (mamman) Amigo , Anastasia och Apollo hälsar! :)