Morgan <3 Wilbur
Då mitt marsvin Morgan gick och blev ensamt i Lördags så har hon varit jätte deppig..inte velat äta och så…
Så idag gick jag och pratade med folket i en djuraffär där jag praktiserat och dom visade mig en liten marsvins hona..
Fastnade såklart för henne på engång!
Morgan och Wilbur som jag namngav henne springer runt och skuttar i buren som tossiga och flörtar med varandra..jag är så himla glad att Morgan mår bra igen..och Wilbur är helt underbar..handtam och inte alls skraj =`)
Lägger upp en bild på sötnosarna! <3
(Morgan till vänster och Wilbur till höger)
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
Gud så roligt! Grattis! Herregud så söta de är tillsammans!<3
Mår Morgan bättre? Äter hon som hon ska?^^ *Glömde fråga, blev helt till mig* hehe xP
#1/2 Haha jaa asså hon liksom hoppar runt som kossorna gör när man släpper ut dom efter vintern igen och hon både äter och dricker.. och så tjattrar dom på som bara den ! Är så himla glad :DDD
Gud vad skönt att höra, har suttit och varit orolig för er 2 ;) *Andas ut* Ja, marsvin är som små clowner, man har aldrig tråkigt som marsvinsägare hahaha.^^ Mina grisar kommer aldrig sluta förvåna mig. De hittar på nya saker hela tiden.
#4 Haha nej jag kan verkligen inte sluta skratta åt dom så förbannat söta!
Har börjat rita lite på en lekhage som jag tänkt bygga åt dom =)
#6 Den var riktigt fin har en sån till mina hamstrar men kommer nog köpa mera galler och använda till marsvinens hage :D
Okej :) Jag hade också gärna velat ha större åt dem, men tyvärr så har jag inte plats! :( Vad roligt för dig att du kan göra en helt egen hage, varje marsvinsägares dröm!^^ Iallafall min :P
#8 Jo det är kul speciellt när man vet att dom uppskattar det =)
Åh det är så mysigt med en liten marsvins bebis i famnen!
Gud vad jag är avundsjuk på dig! xP Men jag tror att jag har hittat en liten lunkayra hona (3 mån) som ska flytta hem till mig i sommar. Hoppas att det blir av, har haft lite otur på sistone …
#10 Det är ju så himla underbart! Hoppas du får hem henne vi håller alla tummar och tassar vi har här hemma för dig! =)
Tack va gulligt!^^ Kul att prata med en trevlig människa (inte för att alla här inte är snälla) hoppas att du förstår hur jag menar. :D Väntar spänt på att uppfödaren ska höra av sig igen.
Vad härligt att Morgan fått en kompis igen!
Hanna
Vad skönt att Morgan fått en kompis och att hon mår bra :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#12 Jag förstår vad du menar tycker det är jättekul att prata med dig med! =)
Du måste berätta så fort du hört något ifrån uppfödaren det går säkert jättebra! :D
#13/14 Ja jag vaknade imorse och dom låg och gosade i ett hörn det var en riktigt lättnad och jag ler än! =)
Ja, visst märks det verkligen skillnad i beteendet hos ens f.d. ensamgående gris? :-) Det var precis detsamma när min Dianthus fick en ny kompis. Han blev genast en mycket gladare gris.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#16 Ja dom hade en vild disskution förut va lite roligt att höra! =)
Fast dom tjivades lite också men de löste sig snabbt som tur var ^^