Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 1031 ggr
[Tisslibiie]
0

(Sökes) Transporthjälp!

Äntligen har jag hittat mitt drömmars marsvin! En liten lunka-flicka på ca 3 månader ifrån Nigella's uppfödning. Men som sagt så blir det alltid något för mig som går snett, jag vet inte hur jag ska få hem henne!

Hon ska till Hässleholm-utställningen den 17 Juli, men hon som jag brukar kunna få transporthjälp utav ska inte dit verkar det som. Någon som kan hjälpa mig att få henne till Kalmar?

Hon är verkligen supersöt och har precis personligheten jag letat efter … Snälla finns det någon som kan hjälpa mig få hem Evie?

animalchild
0

Hej! jag ska troligen till denutställningen, dock bor jag i karlskrona så det är om du kan hämta henne i karlskrona?

[Tisslibiie]
0

#1 Kan tyvärr inte åka så långt, har ej körkort och sen så har jag en son på 7 månader som behöver sin mamma hemma. Men tack ändå för att du erbjöd!

queenlinnea
0

#2 Jag ska till hässleholmsutställningen och bor själv i Kalmar! Dock måste jag prata med farfar som ska köra oss först :)

[Tisslibiie]
0

#3 Det skulle vara superbra om du kunde det!^^ Hör av dig när du vet om du kan ta med dig min lille krullis. Vart i Kalmar bor du? :D

queenlinnea
0

#4 Jag tror ärligt inte att det är några problem alls, men jag ska ringa honom imorgon. Jag bor ungefär vid Linnéuniversitetet :)

[Tisslibiie]
0

#5 Det skulle vara perfekt! Jag bor i Oxhagen :) Vilket ut av dem? Finns ju fler i Kalmar. ^^

queenlinnea
0

#6 Det vid simhallen typ :P Men vad bra! Dit kan jag ju ta mig om inte annat! ;)

[Tisslibiie]
0

#7 Vad perfekt! :D Ja det kan du eller så kan jag möta dig någonstans :)

queenlinnea
0

#8 Det får du bestämma! Vem har med sig den till Hässleholm då? :) Det kanske du inte vet, och det är ju hyfsad lång tid kvar men det vore bra om du kunde ge mig lite info när du fått reda på det mesta isåf :)

[Tisslibiie]
0

#8 Vi kan mötas upp halvvägs, kan vara bra då får min son åka lite vagn som han älskar.^^ Hon heter Ella eller "Nigella" här på forumet och hennes uppfödning har samma namn. Hon bor i Stockholm och tar med sig lilla Evie till utställningen. :)

[Tisslibiie]
0

Oj menade #9 :P

queenlinnea
0

#11 Okej, självklart att han ska få åka vagn! :D Då får jag leta reda på henne där!

[Tisslibiie]
0

#12 Absolut, han blir helt överlycklig att få ut och åka sen så älskar han marsvin!^^ Och skrev fel hon heter Elsa hehe var lite för snabb med skrivandet. :P

queenlinnea
0

#13 Haha härligt :) Jätte bra! Skriver upp det ^^

[Tisslibiie]
0

#14 Tusen tack än en gång för du är så snäll och hjälper mig! Hoppas bara din farfar inte har något imot att min lilla gris åker med er hem :) Och om du eller din farfar vill ha betalt för transport så är det bara att säga till!

queenlinnea
0

#15 Han älskar marsvin så det ska som sagt inte vara något problem! Jag vill bara hjälpa, vet ju själv hur det är att bo så långt ner i Sverige. Lite svårt att ta sig till en del ställen som ligger längre in, men så är det och det bli säkert jätte bra. Ett marsvin mer eller mindre är ju inget! Hon får sällskap av tre andra :)

[Tisslibiie]
0

#16 Vad bra :) Ja det är alltid ett krångel att fixa transport. Så bra då är hon i gott sällskap :D

queenlinnea
0

#17 Dock så vore det bra om du informerade personen som har med den att jag hämtar upp marsvinet och be om ett nummer som man kan smsa osv :)

[Tisslibiie]
0

#18 Jag har redan informerat henne om att det är du som ska hämta henne på utställningen, fick hennes mobilnummer kan PM:a dig det :)

queenlinnea
0

#19 Klockrent! Skrattande