Lillfielurven finns inte mer
Igår fick Svea somna in. Som omplacering kom hon hit för bara två månader sen, och allt gick så väldigt fort. Har inte hunnit med i tanken riktigt att min ena goa grisfis är död.
Skutta nu vidare på gröna ängar! Du blev bara tre år lillgumman.
Oj, vad hände? Förstår känslan.
Oj vad tråkigt :(
Nej vad synd :(
Sov så gott Svea
*Tröstkramar i massor*
Sov sött älskade Svea!<3
Så tråkigt att höra :(
Vila i frid, Svea!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#1 När jag kom hem efter en lång jobbdag sent på kvällen låg hon och pustade som att hon hade andningsproblem. Hon ville inte äta. Jag förstod att något var galet men inte vad och inte hur allvarligt. Morgonen efter var hon likadan så jag åkte in med henne till Blå stjärnan och där fick hon komma in akut. Hon klappa ihop nästan direkt på undersökningsbordet. Veterinären gav henne ändå en spruta för att minska på det lidande som kunde finnas kvar. Jättehemskt! Och hon försvann så fort :(
Beklagar! Alltid tråkigt när grisar dör, särskilt om de inte är så gamla. Tyvärr är de ju de som är baksidan av att vara djurägare.
Vila i frid lilla pig!
Beklagar förlusten :(
Men det gick åtminstone fort så hon slapp lida och hon fick bo hos dig och ha det jättebra de sista två månaderna, det är nog inte mycket till tröst just nu men ändå något man inte får glömma. Skickar tröstkramar.
Hanna