Decembers bebis :)
När jag gick upp imorse hittade jag denna lilla gris i buren, jag hade precis missat födseln oturligt nog. En stor bebis på 133 gram blev det som jag misstänkt. Samma zobelfärg som sin mor med 3 vita klor fast på en framtass istället för en baktass. Jag tror att det är en flicka men är inte helt hundra. Så väldigt väldigt söt :)
Sååå söt!!
Aww vilken gullunge!^^ Grattis!

Grattis :D Underbart söt!! =)
Naaaaaw, med lite vitt på tårna 
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
Åh, vilken sötnos! Jättejättegrattis!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Ja visst är hon underbart söt (om det nu är en hon :P)! Ett litet charmtroll, lilla näpna trynet :)

Vilken liten sötis :-)
Grattis!
Du får ta ett kort på "henne" så att vi här kan hjälpa dig och se om det är en tös eller en liten gosse :-P
Har du några namnförslag till bebisen än?
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Grattis vilken "liten" gullunge!
Hon kan väl heta Juni, det är väl ett passande namn på Decembers dotter!
Vilken sötnos :) Grattis ännu en gång!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Supersöt, och vilken färg! :D Helt underbar, grattis grattis! :'D
Tack alla! :)
Jag funderar på att döpa henne till Arkimedes, egentligen ett killnamn men vad vet grisarna om det hehe :P Funderade lite på Juni men ville ha nått mer annorlunda.
Kan försöka ta en bild på könet men jag är tämligen säker på att det är en tjej nu, vilken tur jag hade :)
Naaw vilken sötgris! <3 Grattis! ^^

åh så söta bilder :D
Åh så söt! Och skönt med en jättebebis bara :D
Hanna
#20 Ja hon är bedårande :D Verkar ha en härlig liten personlighet också! Jättebebisar är alltid bra haha, slipper man oroa sig över vikten iaf :P
Ruskigt söt liten marsvins bebbe! :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Arkimedes är nu en vecka gammal, ojojoj vad tiden går fort! Igår fick hon prova på att vara ute för första gången med dom stora tanterna. Hon smakade litegrann på gräset och det var ju faktiskt jättegott! Men lite läskigt var det allt, tur att mamma var med!
Va stor hon har blivit redan, hon väger nästan 200 g!
Haha, växer så att det knakar :D
Är du säker på att det är en tös nu då?
Hanna
#24 Ja visst gör hon haha, hennes mamma vägde 278 g när jag fick henne o då var hon ca 7 veckor gammal! Hon var ju visserligen väldigt tanig. Denna lille bebis börjar få en go liten mage :D
Yep, nu är jag helt säker på att det är en flicka, inga tvivel där :)