Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettminneslund
Läst 1247 ggr
[jejjas]
0

Sov I Ro Älskade Liselotte!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Just nu i denna stund somnade min älskade Liselotte in Gråter.

Tårarna ramlar och jag vet inte vad jag ska göra Gråter, Hon har ungar som är 20 dagar gammla Gråter

Vi kämpade med Klumpfot som precis hade gått ner, du fick diarée som vi kämpade med..

KOmmer hem å möts av att du ligger på sidan å ungarna runt dig..

Du va min favorit bland skinnysarna Gråter..

Du va mitt allt Älskade Liselotte Nu springer du frisk och stark på stora gröna ängar till samans med O´fasia och Lollo…

Kommer sakna dig.. Du va så mysig och go, kom alltid fram pussade glatt på mina fingrar skrek hökst av alla när det vankades gott..

Älskade Liselotte  du hade ju många år kvar hos mig..

Varför gav du upp?? Gråter

[Tisslibiie]
0

*Tröstkramar i massor* Beklagar verkligen! Gråter Usch det är så hemskt när sina älsklingar somnar in och går över till andra sidan.

Sov gott älskade Liselotte!<3

Abico
0

Usch vad hemskt, har självt suttit med djur i famnen och bara sett dom dö utan att kunna göra någonting. Det är så fruktansvärt Gråter
Vila i frid Liselotte

Skickar tröstkramar till dig Jessica, du gjorde allt du kunde för henne.

Ungarna är det nog ingen fara med, hade en kull som blev utan mamma när de var runt 10 dagar och de klarade sig utmärkt.

Hanna 

[WeepingWillow]
0

Åh nej vad sorgligt :( Du som gjorde allt vad du kunde och så gick det inte vägen ändå. Hoppas att du kan se Liselotte i de små ungarna som en liten tröst i alla fall. Dom kommer nog klara sig fint och bli stora och starka!

Sov sött lilla Liselotte

HLJB
0

Men *gulp, sväljer* va ledsamt. Fruktansvärt och orättvist är vad det är. Stackars dig!

[Maijah]
0

Nej! Va hemskt…Gråter *tröstkramar*

Vila i frid fina tjejen!

shintaida
0

Oh, kära nån!

ledsen jag blir! Tårarna trillar på mig med. Det gick ju så bra, eller hur?

Beklagar verkligen i sorgen!

Tänder ett ledande stearinljus för Liselotte, så hon hittar hem till de andra hädangångna marsvinen och får det bra igen.

*kram*

Atensia
0

Sov i ro Liselotte <3

Hoppas allt går bra med hennes ungar *Kramar*

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

VikkanSpike
0

hoppas det går bra med ungarna, men det tror jag verkligen att det kommer

[jejjas]
0

tack för allt stöd, har hört runt lite nu och med största sanorlik het kommer ungarna klara sig, hand matar man dom så slutar man på dagen dom blir 21 dagar vilket mina är i morgon.. tack å lov har dom två större honor so båda hft ungar tidigare. Honan i kullen kommer stanna..

godisgrisen
0

Jättetråkigt!

Ungarna borde klara sig utmärkt iallafall.

EvaLuna
0

Åh nejje lilla pluttan! Jag trodde faran va över nu när tassarna verkade läka ut. Beklagar sååååå mycke! :-´(

[jejjas]
0

det trode jag med men i morsse förstod jag att något va fruktansvärt fel, on hade blod i avföringen så jaghade tid till vet i morgon, men den fick jag ringa och avboka Gråter, men tror åldern hade stor del i det hella med då hon va 2½ år och skinnys brukar inte bli så gammla så allt blev nog för mycket för henne, någon kull skulle hon inte ha haft då jag tyckte hon va för gammal.. men nu har hon det bra med sina vänner <3

Creation
0

Nämen, vad ledsen jag blir av att höra att det uppstått ännu mer tråkigheter hemma hos er :-( Hoppas att det vänder efter detta! *styrkekramar*

Sov gott, Liselotte!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Sisss
0

Nej vad tråkigt att höra! :(

Vila i frid Liselotte!

Knutte-love
0

Gud! Vad hemskt.. Gråter Jätte många tröstkramar! <33 Vet hur det känns.. Rynkar på näsan

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

Aristarcos
0

Tråkigt, beklagar att det inte gick bra, hoppas det går bra med ungarna..

freddiie
0

Styrkekramar & Tröstkramar i massor till till Jessica! Hon var så fin, så fin så! Du gjorde allt du kunde <3

Sov gott Liselotte <3

Sandra-B
0

Beklagar verkligen, är så hemskt att mista sina djur- speciellt om det är för att de är sjuka :-(

Gällande ungarna så tror jag inte att du behöver oroa dig över dem så mycket.
Förra året hade jag en kull som miste sin mamma när de var 14 dagar och de fullkomligen vägrade fortimellen och gröten jag försökte mata dem med så jag lät dem vara (givetvis hade jag koll så att de åt och gick upp i vikt normalt) och gav dem istället gräs (lite grövre gräs) ett par gånger om dagen och de växte upp till att bli stora, fina, friska pojkar :-)

Håller tummana för att allt går bra med bebisarna!

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

FeliciaS
0

Usch vad trist att det inte gick vägen med fina Liselotte :( Beklagar sorgen, jag vet tyvärr alldeles för väl hur det känns när de är på väg ifrån en alldeles hjälplöst. Hoppas det går bra med hennes fina bebisar.

Sov i ro fina Liselotte!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus