Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1251 ggr
Lyan
0

Marsvinen gör revolt!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mina grisar är dödens trötta på lilla sjukburen nu! När jag städade och de satt i en hage bredvid var det bara en knuff och sedan försvann varendra gris!

Snacka om att det inte var lätt att få in dem igen, de var SÅ glada att få komma ut och springa!

Det är så gulligt med för i början hör man deras små klor klappra i mattan :-)

Lyan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jippie!

[Tisslibiie]
0

Vilka busungar *fniss*

tantnett
0

Verkligen snabba rackare och dom tyckte nog det var myspysigt i höet.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Fridaaaa
0

Haha vilka busar du har :P :) Och jag vet ju hur svåra dem är att hitta alla :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lyan
0

Snabba som sjutton var de! Bara svooosh så var där inte ett marsvin kvar i buren :-P

[Tisslibiie]
0

#5 HAHA! Och jag som tycker det är rätt jobbigt när mina 3 springer lösa i lägenheten. XP Hur ska det gå när jag har 5 *oh my*!

Moa-16
0

Hehe, dom ser ut att ha kul i vart fall. Så det kanske var värt lite extra jobb ;)

Abico
0

Hahaha, kan tänka mig att du hade att göra en stund med att få in dom ;) Jag som har problem när jag ska fånga in mina när de gått ute i sin inhägnade rasthage, aldrig är väl marsvin så snabba som när dom ska tillbaka till buren. *swosh* "Can't touch this!" ;)

Hanna 

Atensia
0

Haha vilka söt-grisar! :)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

FeliciaS
0

Vad härligt att få se så många glada grisar springa runt och vara nyfikna :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Lyan
0

Ja, det var verkligen värt att se dem så glada! De har varit ledsna och låga ända sedan behandlinge började :-( Fast som synes var rummet för tillfället inte ett dugg marsvinssäkert och jag blev nog ledsnare än marsvinen när de skulle in, kände mig som en skurk när de låstes in igen. Marsvinen var glada rätt länge även när de skulle in för så fort jag fått in några så passade nästa på att pila igenom, det var roligt ända tills matte började få en ilsket röd färg, då var det bäst att smita in i buren istället och få lite gott