Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 1120 ggr
emmahedis
0

välkommen hem flickor!

har suttit här med datorn i famnen och glott på dom i buren i en timme :p de är så söta! de ligger tätt intill varandra och vilar huvudena på gosedjuret i buren. helt färdiga efter en åktur i bilen! Den ena tjejen är lite blygare än den andra efter första intycket men de kom ju nyss hit :)

skulle vilja ha lite färg och namn hjälp :)
om jag får gissa så skulle jag tro att den ena är en golden/white och den andra en p.e silveragouti/white
men ni får rätta mig, ska ta bilder senare! vill inte störa dom nu :*

Men skriv gärna namnförslag på två honor!  hälst inte "människonamn" gillar de udda lite mer, eller disney namn :)

Abico
0

Vad kul att du fått hem dom! :D
Ser fram emot bilder.

Hanna 

emmahedis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer en hyffsad bild så länge! :)

Abico
0

Jag ser inte så bra på den här skärmen men tror att det är en golden/white och en white/silveragouti.

Hanna 

[Maijah]
0

En golden/white och en white/silveragouti tror jag också det är :) Silveragoutin kan inte ha PE-ögon utan har Rubinögon isåfall, det klassas som Dark Eyed (DE).

Grattis!^^

Knutte-love
0

#2 Den längst in ser ut som en jag har hemma förr tillfället.:)

Hoppas du har det bra med dina små grisar. :)

Mina marsvin hälsar. :D

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

emmahedis
0

tack för hjälpen hörni! :D ingen som har några namnförslag? :)

1-2-3
0

Vilka sötisar :D, jag har massor av namnförslag: Flinga, Ellie, Sally, Dolly, Evelyn, Sky, Silver, Vanilj, Smulan, Pepsi & Socker.

Hoppas du gillar nån av namnen :'>

emmahedis
0

#7 ja det gjorde jag! smulan hette faktiskt ett utav mina andra marsvin :) silver och vanilj och flinga va fint, men låter inte silver som att killnanmn?, tänker på silver fang då hihi:D nån som har sett den kanske?

men leta fram några,
humla
grållan och korven
mini
mynta
pimpim
flinga
strumpa
bambi
panda

1-2-3
0

#8 Silver är nog både tjej och killnamn :)

Abico
0

#8 - Du får kalla henne Silvia annars ;)

Hanna 

Esme-Kim
0

Åååh, så söta! Grattis! Saffran och Silver? /Agneta