Uppfödare Gävle?
Finns det någon uppfödare i Gävle eller dess omnejd?
Javisst, här hittar du 3 registrerade uppfödare i Gävleborgs län.
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com

Tack! :-)
Har själv två honor från Luneas! Rekomenderar varmt henne, hon har väldigt goa och söta och fina marsvin! :-)
Jag har också två honor från Luneas, kanongoa och otroligt sociala marsvin :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#4 - sociala håller jag VERKLIGEN med om! Dom är alltid pratglada :-)
JAg har fyra marsvin ifrån Mosaique´s, snälla och lugna
Och sen tar jag hand om två ifrån Luneas, Väldigt pratglada och snälla grabbar. =)
#6 - har också en från mosaique's! :-)

Ojoj vilka snälla ord om "mina" grisar. :-) Jag blir alldeles varm i hjärtat!
Jag finns precis som andra redan sagt i Gävle och får kullar då och då. Just nu har jag en kull som är drygt en vecka gamla och där alla eller iaf två kommer att bli till salu så småningom. Sen väntar jag fler kullar framöver också. En eller ev två om ca en månad och två om 2-3 månader.
#8 - det är ju sant! :-)
Sen är det bara kolla min vägg här hemma det är ju priser på Odelia! :-)

Min uppfödning finns i Stockholm, men jag har leveranser till Gävle.
Hemsida:
#7 Okej, vad roligt.=)
KAn säga att Luneas grisar är bäst!Det är en stor skilnad på Mosaiques och Luneas grisarna här hemma.;) MEn Mosaique´s är bra dom också..

#8 Vilket kön är de två som kommer att bli till salu och vilken färg? När får de flytta hemifrån?

#13 Det är honor av rasen self buff - alltså kort- och släthåriga i en guldgul färg med mörka ögon, men en av dem är förmodligen tingad redan. Den andra går dock bra att tinga isf men hon måste ju självklart få en kompis isf! Hon är redo att flytta hemifrån om ca 4 veckor.
Sen finns det även två drygt ettåriga hanar som jag har fött upp som bor hemma hos Knutte-love i Järbo just nu i väntan på att någon ska vilja ge dem ett hem. Annonsen om dem hittar du här. Det är verkligen två jättecharmiga och fina killar som säkert skulle trivas bra hos er!

#14 Har du ngn bild på tösabiten?