Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 6273 ggr
freddiie
0

Sopborste-tråden!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte är väl jag den enda som har sopborsten nära hjärtat. Jag vet inte vad jag skulle göra utan den!

Så att hedra våra vackra sopborstar tycker jag att vi alla lägger upp en bild på sin!

Här är min nyinköpta, då mamma blev helt galen eftersom jag tog hennes *s* Fungerar great!

Abico
0

En sån här tråd har jag velat ha länge!
Här är Superkvasten, den har hängt med i 3 år - sedan jag hittade den i garaget. Helt perfekt är den, väldigt ergonomisk.

Hanna 

[Maijah]
0

Jahop, visar upp våran gamla hederliga sopborste då:P Den används inte bara till att sopa höstrån utan till annat också. Den börjar dock bli gammal nu, hantaget lossnar i princip hela tiden. Men den får nog hänga med ett tag till;) Sen har jag en liten sopkvast med skyffle till burarna också.

fia-mia
0

Här är min älskade borste :)

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

[Jessica-B]
0

*skrattar åt fia-mias sopborste* Den gjorde sååå min dag hahahahaha

Funderade på att köpa en sopborste idag när ja va på ikea..men jag var för snål för att spendera mina egna pengar på det. Obestämd Mamma får köpa en åt mig! En färgglad ska de va!

Lexxi
0

Min älskade sopborste har precis gått sönder.. KATASTROF!

Måste köpa en ny så fört som möjligt

Mvh Alexandra

http://lexxis.se

[Strawberi]
0

Jag brukar inte sopa jag dammsuger hoho, men ska köpa en ny sopkvast den vi har nu är helt världelös!

Abico
0

#6 - Dammsög gjorde jag också förr i tiden, men eftersom allt hö fyllde påsen på 0-tid förbjöd min pappa mig att göra det ;)

Hanna 

[Liinda]
0

Ja en älskad soppkvast har vi nog alla marsvinsälskare :D

Efter att flertal gånger har sugit stopp i dammsugaren pågrund av allt hö så prisar jag här med soppkvasten som det aldrig blir stopp i :D

FeliciaS
0

Jag har en sopborste som är väldigt lik den i #1, bara det att skyffeln (nederdelen) är i metall. Den är verkligen praktisk, och jag tror bannemej att jag haft den sen de första marsvinen flyttade hit i februari 2000.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Lyan
0

Så här ser mina borstar ut och såhär ska det se ut

Lyan
0

Och såhär brukar det se ut…

Observera att det saknas borstar på bägge bilderna då jag aldrig hittar alla samtidigt *Nä då, jag är iiinteee slarvig :-P

Lexxi
0

Köpte en ny i veckan och då var jag ju tvungen att visa upp den! ;p

Mvh Alexandra

[jejjas]
0

jag måste investera i en ny när jag får pengar, den jag har nu är skev å uppsamlar grejen är sprucken efter vinterns skottande med den.. så när pengarna kommer åker jag till rusta och köper en ny =)

Den jag har nu är en sådan här fast  rosa

Aristarcos
0

#12 Gud vilken skönhet ;)Vart fann du denna och fanns den i andra färger ?

Lexxi
0

#14 Hittade den på Lågprismagasinet i örebro :p Fanns i grönt (som min), lila och svart. Alla med vita prickar :p

Mvh Alexandra