Namn till lill-killen

Är tyvärr dålig på namn.. Men måste säga att han var underbart söt! :)
Mvh Alexandra
#2 Jag med, därför ber jag om hjälp :D
Tack så mycket! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vilken snygging! Tanfärgade virvelmarsvin var något alldeles extra det! =) Vilken uppfödare?
Jag tycker att han ser ut som en liten Lillebror :-D
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Vilket charmknyte!
Hade han varit min skulle jag gett honom namnet Kalaspuffen.
Marsvin 4-ever
.
#4 Min mamma är uppfödaren. gnagarlover här på fokus. Jag har fött upp lillkillens mamma :D
Vilka gulliga namnförslag :D
Oj så söt!
Det första namnet som dök upp i mitt huvud var Sebastian, men jag gillar förslaget Lillebror högre upp :)
Hanna
#8 Haha ok min sambo heter Sebasian haha ^^,

Förvisso med tanke på hans ena vita baktass kunde ju ett annat passande namnförslag vara Isfot. 
Marsvin 4-ever
.
Vilken liten sötnos :) Kalaspuffen tycker jag var sötast av namnförslagen ovan.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Ser ut som en Ivar tycker jag :)
Bruce då? Bruce den allsmäktige 
Hanna
Jag tycker han ser ut som ett litet Troll ^^ eller kanske Trollet? :D Med tanke på att han är ett "virveltroll" hihi :)
#14 Haha den var smart:D Vill helst ha ett namn som passar med Morris (hans blivande burkompis) ;D Ej brandy haha :D
Din mamma visade honom för mej igår och han är sååå fin! 
#17 Tack! :D Tror att han kommer att bli en stor och fin hane, vad tror du? :)
#18 Tack! :D
Han är så söt! Det syns verkligen inte på mamman att hon är tan, vad var stammen på dem? Var det Tova som är mormor? Hur ser morfar ut? Pyret har ju annars ottermamma men det var inte hon om jag kommer ihåg rätt?
Namn vet jag inte, är så dålig på att bara ploppa upp namn och de braiga sparar jag till mina egna :-P
#18 Har haft en gris som hette Pojken, han skulle inte stanna så han fick inget riktigt namn, men efterhand som han stannade länge blev det Pojken då han alltid kallades bara det :-P
Laban då? :-)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

han ser ut som en Mowgli tycker jag :) Supersöt!
#20 Ja Tova är mormor :) Det är Morris som är morfar, mitt andra marsvin som du såg när du var där sist, som kom fram och hälsade på dej, 3-färgad kortkorig, om honom vet vi inget eftersom han är omplacering och antagligen från en djuraffär.
Så ungen är inte släkt med Pyret, hon är ju Black/white/golden :)
Du ser pappan på mammas hemsida: Mammas hemsida
Det är blåbär som är pappa, tror att det är Christel som fött upp han om jag inte minns fel?
#22 Mowgli var gulligt! :D
#23 det är inte jag som fött upp blåbär, dock har jag själv ungar efter honom, jag hjälpte en familj att omplacera sina marsvin bla blåbär.
jag tänkte på namnet Texas när jag såg honom.
#23 Ja, då var det så jag hade för mig :-) Var sjutton kommer då tanet ifrån :-S
Mowgli tyckte jag var supergulligt!
Det första namn som dök upp i mitt huvud när jag såg bilden va Kenny Starfighter, men det kanske inte är så passande på ett marsvin ;)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
#24 Okej :) Men visste att han hade bott hos dej i alla fall :) Gillade Texas :D
#25 Ja det kan man ju fråga sig! :=) Hehe Vet ju inte om det ligger långt bak i Tova eller Morris släkt? Man vet ju aldrig.
#27 Tan är dominant så antingen Tova eller Morris måste vara det. Tittade på gamla bilder på Tova sedan jag hade henne och hon har inget svart som kan visa om tan finns så troligen är det hon :-) Morris är väl svart runt något öga?
#28 Okej, kan vara så. Kolla på min hemsida, där är bilder :=) Eller under tråden där en vill se trefärgade marsvin :D
Birk är sött tycker jag eller varför inte Batman=)
Bra förslag allihopa, har lite att fundera på nu :D
#28 Fick reda på av mamma att det är Floyd som är pappan till han (hennes himalaya-hane) och inte blåbär :P
#32 Visst sjutton ja, det diskuterade vi ju! Om det kunde finnas tan på himmisarna, men sedan syntes det på mamma marsvin att hon var en undertecknad tan
#33 Precis ;) Men han blir nog en helskön kille tror jag hehe :D När kommer du & kollar dem nya bebbarna?:D
Tänkte göra det i veckan :-) Skulle gjort det i söndags men det blev för sent, vill verkligen se dalmatinerungen!
#35 Ja mamma sa det :D Gör du så :) Tror att den ena ungen är dalmatin men inte säkra, så svårt med färger osv! :D