Vila i frid Gracie
Jag vet inte vad jag ska skriva eller göra, förstår inte att detta hänt! Har inte varit såhär ledsen på mycket länge..
Min älskade lilla Gracie dog i min famn för drygt en timme sen.. Förstår inte hur det kunde hända! Hon var så framåt och glad igår, åt hur mycket gräs och gott som helst, och idag när jag kom in till dem så låg hon och kunde knappt andas, lät jättekonstigt när hon andades in.
Tog upp henne och virade in henne i en handduk, då var hon helt slö. Ringde min sambo i panik och hoppades att han skulle hinna hem så vi kunde åka till veterinären och låta henne slippa lida, men innan han kom hem så hade hon redan tagit sitt sista andetag.
Hon var min lilla älsklingsgris, hon var alltid framåt och kom alltid fram och pratade och skulle gosa när man kom till buren.
Hon kom på väldigt fort att när man tiggde så fick man godis, och det var hon som lärde de andra två att tigga och skrika efter gottis.
Lilla älskade vän, du skulle ju få ett långt och lyckligt liv.. På Onsdag hade du blivit 8 månader.. Vad var det som gick så fel?!
Vila i frid lilla Gracie, kommer aldrig att glömma dig!
Vad sorgligt, jag skickar massor av tröstkramar till dig.
Det blir inte alltid som man tänkt och unga marsvin tas ifrån oss alldeles för fort ibland.
Men hon hade ett gott liv hos dig och när det var dags att lämna jorden gick det fort.
Vila i frid Gracie
Hanna

Åh vad tråkigt!
Envishet och drömmar
Beklagar verkligen! *Tröstkramar* Sov gott Gracie!<3
Nä fy vad sorligt ): Kramar till dig!
Rest In Peace Gracie.
Sorgligt :( Mitt förra marsvin som med dog nu i sommar, blev bara 6 månader :( Sorligt när dem går bort och speciellt så tidigt :( R.I.P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag beklagar verkligen. Det är så tråkigt när man mister sina hjärtevänner. Speciellt om man inte haft dom så länge.
Vila i frid
//Emma