Sista blöta spånet!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu slänger jag ut mina kassa vattenflaskor, nu blir det sippy-flaskor! ÄR SÅ TRÖTT på detta eviga droppande från vattenflaskorna. Jag blir ju helt tokig -.- Hoppas detta ska hålla tätt, nu ska jag vänta så maten sjunker efter det är det djuraffären som är nästa station för köpa sippy-flaskor!
Inlägget redigerat av moderator eftersom svordom/ovårdat språk bryter mot nätverkets regler- var snäll att tänk på det i framtiden.
Superbra! :P Jag älskar mina sippy-flaskor, droppar inte alls. Fast just nu har jag bara upp en… eftersom pojkarna välter ner den andra så att allt vatten far ut.
Hanna

Hoppas jag får smita in med en liten fråga ..
Ni som har sippy-flaskor och t.ex bokhylleburar , hur fäster ni dom ?
#3 - smart.. så ska jag göra nu när jag ska bygga nya buren :x *försäger mig lite*
#4 - Ja fast som sagt är det inte helt tipp topp. Honorna låter den sitta men pojkarna sliter ner den. Ska ordna med ett band eller liknande som håller kvar den i hållaren.
Hanna

Eftersom ni diskuterar Sippy flaskor så undrar ja om nån vet hur höga flaskorna e som e på 600ml? Har nämnligen beställt hem 10 stycken flaskor till mitt nya burskåp =P
#6 - ca. 25 cm från pipen till topp.
Hanna

#8 Tack =)
Jag funderar också på sippy-flaskor då de andra lever om så hemskt när marsvinen dricker att jag inte hör vad de säger på TV:n :P Men frågan är då…hur är det med sippy-flaskor…låter de mindre än de vanliga?
jag SKA köpa en på tisdag i alla fall till stora buren har en hona som bara leker med flaskan 
#10 - Det beror på hur marsvinen dricker i dom ;) Några av mina dricker nu ljudlöst. Andra tar tag i pipen långt upp och drar med tänderna ner så att det låter fruktansvärt.
Hanna
#12 Oj shit! Så det kanske blir värre. Funderar på att dom får dricka i skål då istället.
#13 I skål samlas det bakterier som kan göra marsvinen sjuka, så det är inget att rekomendera 
Kanon, de är verkligen jättebra :) Har haft mina i flera år utan att behöva byta eller köpa nya - de är hållbara och lätta att göra rent.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus