Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettsvenska-marsvinsföreningen
Läst 4645 ggr
[Tisslibiie]
0

Borttappat registreringsbevis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har råkat tappa bort min lakelandhona Snövits registreringsbevis! Och jag vet inte mer än att hennes mamma kallas för Anki. Det finns en tjej härinne som äger mamman. Skäms Och att uppfödaren heter Maria Wretman (tror jag!)

Nu till min fråga, vem ska man maila till hos SMF?

Royalz
0

Den som har hand om registreringarna för lakeland, i ditt fall Eva Björklund :)

Abico
0

Jag skulle ha börjat med att maila uppfödaren. Funkar inte det så får du maila registratorn.

Hanna 

[jejjas]
0

Här har du i alla fall mammans sida av regget =) annars är det eva du ska kontakta men frågan är om hon reggades innen eller efter daton krachade för dom?

FeliciaS
0

Jag skulle mejlat uppfödaren först. Har hon fått registreringsbeviset digitalt är det väldigt enkelt att bara skicka över det till dig på mejlen.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Tisslibiie]
0

Hon är född maj 2009 … Så det var nog innan datorn kraschade tyvärr! Gråter Ingen som råkar veta hennes mailadress/hemsida?

Royalz
0

Hennes mejl: drakmaja@hotmail.com  & hennes hemsida

[Tisslibiie]
0

Tyvärr så hade hon enbart fött upp mamman Anki, inte dottern Snövit Rynkar på näsan Nu vet jag inte vad jag ska göra …

Royalz
0

Mejla till registratorn…

Det är ju bara att säga vad hon heter, när hon är född och ras så borde ju registratorn kunna skicka ut ett nytt.

[Tisslibiie]
0

Det gjorde jag redan igår kväll :) hoppas på det bästa!^^

[jejjas]
0

#7 ska se om jag kan luska runt lite åt dig =)

#8 om dom är reggade innan datorn för registratorn havererade finns inte reggen före 09 kvar..

[Tisslibiie]
0

#10 Tack så jättemycket! :) Uppskattas jättemycket.^^

Attans! Då var det ju ingen idé att maila registratorn, för hon är ju född i maj 09 …

[jejjas]
0

#11 Maria som har Oop´s hade ju anki innan mig så hon kanske vet något :) ska höra med henne :)

[Tisslibiie]
0

#12 Tack :) Snövit bodde hos henne innan hon kom till migSkrattande

[jejjas]
0

#13 då har hon kanske hennes regg in skanat i sin dator :) sitter å väntar på att hon ska komma in på msn :)

[Tisslibiie]
0

#14 Hoppas att hon har det kvar!^^

[jejjas]
0

#15 heter hon endast snövit eller heter hon något mer?

[Tisslibiie]
0

#16 Hon heter bara Snövit enligt de uppgifter jag har fått, och jag är nästan helt säker på att det bara stod Snövit på pappret också. Glad

[jejjas]
0

#17 okej :) vad har hon för färg :)

[Tisslibiie]
0

#18 Hon är nog en dåligt tecknad himmi, men har för mig att hon var reggad som pew … men kan ha fel … Sorry att jag inte vet mer om det. Men hon har en tunn grå rand på öronen (se bild) Skäms

[jejjas]
0

#19 okej ska se vad jag kan göra när hon kommer in :)

[Tisslibiie]
0

#20 Tack :)

Abico
0

#19 - Skulle tro att hon är himalaya, eftersom pew inte har någon pigmentering :)

Hanna 

[jejjas]
0

Nu har jag fått tag i maria så nu väntar jag på svar :)

[Tisslibiie]
0

#23 Jag menade inte att Oops (Maria) fött upp Snövit, utan att det var henne jag köpte Snövit utav, men förstår att du blev förvirrad.

Jag har fått mail av henne och vet nu vad uppfödaren heter osv. Men uppfödaren har inte marsvin kvar, så det verkar som om jag inte kommer få regget på Snövit åter igen :(