OT: Hela världen kommer se mig
Detta är så långt ifrån ämnet marsvin man kan komma. Jag sitter, helt förkrossad, framför datorn nu och bara gråter och gråter. Var jag tvungen att gå ut just då och pussa på kaninerna? Varför?
Google Street Wiew bilen åkte förbi. Det var en blå bil med en hög stolpe på med en massa kameror på i alla olika vinklar. OCH JAG BARA STOD DÄR OCH GLODDE RAKT IN. Jag blev så himla förvånad! Först fattade jag inte det riktigt men helt plötsligt slog det mig. Hela världen kommer kunna se mig. Jag har sånna problem med att visa mig. Jag stod där i ett linne och ett par shorts och såg helt mobbad ut. Asså, åååååh. Jag är så irriterad men samtidigt tycker jag att jag är så löjligt rolig som sitter och störtlipar åt detta. Omg. Ni får skratta om ni vill :-(
//Emma
Det är säkert en sån där kamera som filmar gatuvyer för eniro. Dom retuscherar bort människor så du kan nog vara lugn :P
Men Emma vännen, dem suddar ansiktet. Om inte annat så fåru väl kontakta dom å be att dom redigerar bort dig :P
Jag har ångest ska ni veta :-(
//Emma
#6 Vänta en månad så ska ni få se! Jag lovar att dom säkert zoomat in på mig också för att dom tyckte jag var extra ful som bara stod där xD
//Emma
#7 Lova att skicka länken när du lägts upp ;)
Hanna
HAhahah, aldrig i mitt liv! Det kan ni glömma kära vänner :-(
//Emma
#10 Jag letar upp den ;)
#11 - du postar den här sen va? ;-)
#12 Självklart ;) hahaha stackars Emma!
HAHah, det är sjukt synd om mig. Usch. Jag kommer vara depp i månader.
//Emma
Jag tycker inte du ska vara orolig, de suddar ut ansiktena på alla människor :) Hade du inte skrivit något här hade inte vi ens vetat om det, då hade långt ifrån lika många vetat att det var du :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#15 Men jag kommer ändå stå där med hakan ner till fötterna :-( hahah, jo det är sant, får lära mig att bjuda på mig själv kanske XD
//Emma