Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1075 ggr
[Sammyfasth]
0

Hund+Marsvin = Sant ? (:

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag älskar denna bilden så den ska jag dela med mig Skrattande
Min hund och mitt Marsvin måste älskar varandra!
Hittade dom liggandes så här när Escape fick springa löst på golvet och jag tittat bort en stund då ja pratat med mamma.
Tur jag har världens goaste hund !

Min hund sammy (10 månader)
Och mitt Marsvin Escape (snart 4 månader)

De Kelar,leker och pratar med varandra hela tiden, tur att Escape har Sammy som sällskap tills lilla Maskros flyttar in ! 
Längtar !!!!!!!! 

Vad tycker ni om bilden är den inte mysig?  
Mina små underbara gossar!<3Kyss

Fridaaaa
0

Vad sött ^^, Min hund hade typ jagat marsvinet och försökt ta det haha ^^, Mest på lek men hon är så stor så hon hade inte behövt ta i så mkt!  :) Sött bild i alla fall Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sammyfasth]
0

Hahah, nja de är nog den normala reagtionen en hund ska. men min Sammy är lite rolig.. han ska kela och leka med allt ! 
Speciellt sånt som är mindre än han själv.. Hamstrar,marsvin,fårglar allt! våra två andra hundar är rädd för honom så de gömmer sig när han kommer gående på golvet, det använder sammy rätt bra haha :P

Fridaaaa
0

Haha :) Gulligt med en sån hund! :D Det enda djur vår hund inte typ jagar är katten (bara vid lek jagar hon honom) :D Men kaniner,marsvin,fåglar osv går inte, vissa småhundar går bra med.

[Sammyfasth]
0

Nja Sammy är ju inte så stor haha (: (han är Shih Tzu)
Katterna tycker inte om honom alls, de tycker han är jobbig för han vill hjälpa till och tvätta dem haha :P 
Och leka massor ! 
än så länge är han ju bara liten bebis :D 
menmen han kommer nog alltid älska djur i alla storlekar :D 

bjuder på en bild på honom haha :P

[Sammyfasth]
0

En bild där han hälsar på Hamstern Steve (:

Moa-16
0

Hm, måste säga att jag är lite skeptiskt till att smådjuren tycker det är lika roligt som hunden ;)

[Sammyfasth]
0

#6 Du kanske har en poäng där, men Escape klättrar och typ går självmant fram till Sammy när han är lös på golvet. Och då Sammy bara lägger sig på rygg och viftar på svansen, klättrar Escape antingen på honom eller stryker sig mot honom så kanske de finns en liten chans att just Escape tycker om Sammy.
Om Escape går typ fram mot de andra hundarna (typ försöker göra likadant som på Sammy)
så springer de bara iväg då de är rädda för marsvin,hamstrar och djur som är mindre än de själva :P

Moa-16
0

#7 Okej,om du säger det så får jag väl tro dig :P Söta var dom iaf!

[Sammyfasth]
0

De roliga med sammy är att han låter de klättra på honom hahah.. :P 
Nja får släppa ut en runda de står och pratar för fullt i buren ! haha

Fridaaaa
0

#4 Såg det :) Söt sak det hehe ^^,