Dräktiga Lina.
Hej, ja ni kanske vet det sen tidigare, att Lina är dräktig. Magen bara väwer och växer på henne. :D Vet inte hur länge hon varit dräktig menuppfödaren skulle ta reda på det men inte gjort det. Så vi får väl se.;)
Frässten jag kände första sparken i magen i går!
Så nu är jag nyfiken. :)
Så ser Lina ut i dag. (på bilden. Togs igår. )
Kramiz Amanda
Kul med bebisar :)
Vem är det som är pappan?
Hanna
Ja det är det säkert. :)
jadu jag svarar på det när jag vet det. hon vart ihopsatt med 3 stycken. (inte samtidigt):/ Men det kan vara Luneas Lemon Curd. Det tror jag iallafall. :P
Jag jag gör det. :)
Ungarna är planerad att komma på Torsdag!=D Så jag längtar skit mkt!=D
Åh vad roligt!^^ Själv hade jag aldrig vågat utsätta någon av mina honor för dräktighet, skulle inte klara av om någon inte klarade sig :(
Hoppas att det går bra för mamma Lina och bebisarna ^^
Oj en sån gosig bebismage :) Men hon ser inte högdräktig ut riktigt, jag tror tyvärr inte att de kommer den här veckan. Men man vet aldrig, de kan ju vara riktigt luriga :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
#6 Ja det är det. :) Ne jag funderade mycket kan jag säga. Men jag tänkte att det kommer nog gå bra får vi hoppas.:)
#7 Ja.:) Alltså den ser minde ut på bilden kan jag säga.:P Hehe, ja det kan dom.:)
Idag klockan 6 hade Lina pluppat ut 3 stycken gulliga marsvinsbebbar. =D Jätte stolt över henne. :D
Allt gick som det skulle. :D
Jag är så lättad att dom har kommit till världen. passade på att ta några kort på dom. så dom kommer.=D
Suddiga bilder men man ser dom.;)
Grattis till bebbarna!
Hanna
#11 Tack tack.=)
Grattis! :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Grattis! ser fram emot bilder på dem. :-) Vad blev det för färger? Någon rödögd?
grattis!! skönt att det gick bra

Grattis!! Gud så söta! Läste på din blogg att en av dem blev Pe white, vilka 2 av dem 3 är tingade? =) Om du inte ska behålla den sista så e ja kanske intresserad!
#13 Tack.=)
#14 TAck. Jag är ju inte så bra på färger.:P Men en PE White iallafall och en som ser ut som Lina och en mörkare. :) En vart röd. sen kanske det är någon som vart rubin.=)
#15 Tack.:) Ja det är skönt.=)
#16 Tack, ja visst är dom!=D Jag vet inte än, uppfödaren sak ju ha en och en kompis ska ha en. Men först vill jag veta vad dom är för kön.=)
Ja klart du kan ta den som blir kvar om du vill, för jag har inte bestämmt mej. men jag tror jag inte ska ha någon kvar, det får räcka med 6 grisar ett tag. :P
Nu kommer flera bilder. kanske bättre om ni har tur.:)
Söta :)
Är den mörkare och den vita crestade bägge två?
Har ni kommit på vem som är pappan nu? :P
Hanna
Tack.:)
Va?=)
Ja. Luenas Lemon Curd.=)
#21 - Ja, alltså har bägge två virvel i pannan? :P
Okej :)
Hanna

Det ser ut att vara en crested buff, en crested PE white och en self cream. Jättesöta! :-)
#22. Jaha.:P Nu hänger jag med.:P
Ja två har virvel.=)
#23 Okej tack!=D
Jag passade på att knäppa kort på dom smäå. blir nog nya imorgon men det är något i alla fall.=)
Först ut hanen.=)
Könen är jag inte säker på men jag tror att det är så.;)
Och en grupp bild med dom sööta lär vi ju ha.=)
Åhh hur många ska du ha kvar? :-)
Är så sugen på en buff crested till! :-)
Jadu. Hanen är tingad iallafall. sen har jag två som är intresserad.=)
#30 - jasså…
Grattis, vilka sötnosar! :-) Oh, den vita var ju för söt. Jag måste ha en liten vitnos i marsvinsskaran någon dag.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Pew honan ser riktigt fin ut :)
#32 - Klart att du ska :P
Hanna
#31 ja..
#32 Tack.=) Ja hon är det.=) Klart du ska.;)
#33 Tack tack.:)
Nu har uppfödaren till Lina kommit och kolla på bäbisarna. hon vela ha den vita. Så hanen och den vita honan är tingad. men den andra finns kanske kvar.=) Om inte Marsvin-90 tar henne.=) så hon får bestämma först tycker jag.=) Så jag kan inte lova att den andra honan är tingad elr inte.;)
Cram honan finns kvar om någon är intresserad.=)
Nu är alla marsvins bäbisar Tingade.=) Skönt.=) Men mina två hanar som är tillsalu finns kvar om någon är intresserad?