Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettminneslund
Läst 1500 ggr
[Strawberi]
0

Sov nu gott älskade Sophie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon somnade in för drygt en timme sedan.
Mina tårar bara rinner ned.

Jag kommer minnas dig Sophie, som en kämpe du födde 5 ungar som alla var döda du själv kämpade hårt för överleva. Du klarade det inte. Mitt marsvin är borta?! Hon är död, du som älskade allt jag gav dig, och du älskade mig nu är du bara borta? Varför tog jag en till kull på dig? Varför dog du ifrån mig? När jag behövde dig som mest försvann du.

Snälla kom tillbaka, jag vet du har det bra. Jag hoppas jag får det en dag också.

? Rest in pece Sapphire ?

Abico
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lilla Sophie, nu är du på en bättre plats sötnos.
Bebisbilder på racer-korven :')

Hanna 

Arinah
0

Så ledsamt att det inte gick att rädda Sophie, du kämpade verkligen för henne. Skickar så mycket tröstkramar som det bara går.

queenlinnea
0

Tårarna rinner lite på mig med. Så orättvist, men hon har det bra nu sötnosen.

Sov gott Sophie <3

[Maijah]
0

Livet är bra orättvist ibland… Inte för att jag kan göra så mycket men jag skickar massor av tröst & styrkekramar till dig och hoppas att det hjälper lite åtminstone. Att förlora någon man älskar kan göra så ont, så ont. Men hon lider inte längre och du hjälpte henne så mycket du kunde!

Vila i frid <3

luneas
0

Lilla Sophie… :-( Jag är hemskt, hemskt ledsen! Det är vid sådana här tillfällen som man ställer sig frågan varför man föder upp marsvin… Men som tur brukar ändå det positiva överväga i slutändan när man ser nyfödda alldeles underbara bebisar och nöjda mammor.

Sov sött nu lilla gumman.

Moa-16
0

Som sagt livet är orättvist.. Jätte tråkigt & hemskt att det sluta såhär. Men du gjorde vad du kunde för henne,det vet du! Och mer än så går inte att göra. Ibland räcker inte viljan. Det är svårt, det gör ont! Men du gjorde rätt som lät henne somna in.

RIP Sophie :'(

[jejjas]
0

Jag har sakt de förut å säger det igen, ni kämpade värkligen för henne!

Sov got söta Sophie nu är du hos dina små, du har lämnat ett stort tom rum bakom dig!

EvaLuna
0

Nej nej nej… ååååh va tråkigt! Förebrå inte dejsjälv - du kunde ju inte veta att de här skulle hända, eller hur?!

Vila i frid vackra Sophie

freddiie
0

Sov gott finaste Sophie <3

Beklagar verkligen, verkligen sorgligt :(

godisgrisen
0

Åh nej!

Tröstkramar från oss.

Emmsann
0

Vila i frid Sophie. Gräset är grönare på andra sidan och ett ljus är tänt så du hittar rätt.

//Emma

Lexxi
0

Usch så hemskt.. och så orättvist..

Nu har hon det iaf bra och springer på evigt gröna ängar där sorg och smärta inte finns.

Vila i frid vackra Sophie <3

Mvh Alexandra

http://lexxis.se

[Strawberi]
0

Tack alla, jag visste redan det här i fredags natt då hon födde på lördagen. Min mamma har varit till stor hjälp och vi båda klarde oss genom det här. Nu är vi inte så himla ledsna eftersom Sophie har det bra nu, som hon led innan hon fick gå bort så vet man här i ? att hon har det bra. Med sina bebisar som hon diar och hon har släkt som väntade på henne på andra sidan!

Men vi kommer alltid minnas dig som en stor stjärna Sophie! ?

Creation
0

Så sorgligt… jag beklagar. Men du kan glädja dig åt att du i alla fall har två av hennes söner, två bitar av hennes själ, hos dig, inte bara i hjärtat.

Vila i frid, Sapphire.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Lyan
0

Åh, men herregud! Skickar tröstkramar!

Vila i Frid Sophie

johannawsjolund
0

Vila i frid söta Sophie! <3

FeliciaS
0

Verkligen trist… Beklagar verkligen :(

Sov sött Sophie.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Tisslibiie]
0

Usch tårarna bara rinner …. Gråter *Tröstkramar*

Sov gott älskade Sophie!<3

[Strawberi]
0

Här hemma är det tomt utan min dam. Jag försöker inte tänka på det, men det är inte lätt hon ingår i min vardag. Kommer behöver göra om den lite nu.

jag har trotts allt 7 andra marsvin, så jag håller mig uppe, men döden är hemsk!!

Atensia
0

Sov gott Sophie <3

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

emelie92
0

R.I.P! Fick turen att träffa henne en gång på en utställning:)

tantnett
0

Kan inte fatta det. Gråter

R.I.P. Lilla Sophie.

Marsvin 4-ever Tungan ute.