Snart är jag med marsvin!
Snart är jag med marsvin! Och jag längtar mig galen nästan! Två små tjejer ska jag ta hem. En skinny vid namn Molly som är världens vackraste skinny enligt mig. Kan titta på fotot på henne hur länge som helst! Hon är 1,5 år och jag ska hämta henne i slutet av månaden. =)
Sen får Molly en liten bebis som kompis som heter Zahara och kommer från Hill´s marsvin som är leveransklar i början av september. Hon är enliten teddy hona i färgerna white/golden/black. Och helt underbart söt!
Längtar längtar!
Zahara på bilden =)
Vad roligt att du ska bli med marsvin!
Kul att Molly fått ett nytt hem :)
Hanna

Grattis! Dom är jättefina båda två :)
Mvh Alexandra
Ja visst är dom! Ser så hemskt mycket fram emot att få hem dom! =))
Ja Molly ska få bo här i resten av sitt förhoppningsvis låååånga liv. Hon är den absolut vackraste skinnyn jag någonsin sett!

Din teddyhona är släkt med min :p Inte mycket men lite :p
Mvh Alexandra

Åh jisses… Hon är om möjligt ännu sötare nu ju!

Verkligen en jättefin liten teddytös du har fått tag på :)
Du får ta väl hand om lilla Mollygumman :)<3 Skönt att hon får ett varaktigt hem nu :)
Naaw, min lilla tjejja då vad fin hon blivit! Vad väger hon nu, hon ser ju onekligen större ut iaf =)
#10 Ja eller hur är hon fin! Kommer nog bli bästa vänner hon och Molly tror jag!
Ja, att jag ska ta väl hand om Molly kan jag verkligen lova, lilla stumpan :)
på söndag är det äntligen dags att hämta hem Molly, längtar som tusan!
Spännande! :) Sötnosar båda två ^^
Grattis vad kul!
Vi väntar hem Zaharas brorsa Zero!! 
Ååh vad kul! Han är ju för vacker!
#16 Visst är han! Han och fina Yackie flyttar hem till oss!
Dina tjejer är också uuursöta!!
Så skönt att dom fått ett bra hem! =))
Jaa, mina vackra flickor, ska bli härligt att få hem dom! =))
Äntligen hämtat vackra Molly! Har precis släppt in henne i hennes bur, så hon får inspektera lite ifred nu och se vart hon har kommit.
Hon mös under sin fleecefilt hela vägen hem. Stack fram nosen ibland och kollade in vad jag var för någon, såå söt =))
Kul!! Lycka till! :o)
Tack! =))
Trodde Molly skulle stanna i sitt hus jättelänge, men nu är hon redan framme och mumsar på gräset vi plockat till henne! Lilla snuttan vad hon gottar sig i gräshögen =))
Roligt att du fått hem Molly nu :) Det var jag som ägde henne innan hon flyttade till S. Hoppas hon får stanna livet ut hos dig nu.
Ja, här får hon stanna livet ut. Både jag och min dotter är redan förälskade i henne. =)
#23 Åh mysigt! När ska du hämta Zahara?
Vi ska hämta våra killar på NM i Eskilstuna den 11/9 så det känns som att det är alldeles för länge kvar… :oP Vi bor i Mariefred (Södermanland) så det blir lite långt att åka annars.
Hon släpper av Zahara här när hon åker upp till Eskilstuna också, så vi får vänta ihop ;o)
#29 Åh så mysigt! Hur gammal är Moa?
Hon är 2,5 =)