Dumma, dumma datorer!
Och troligen skit bakom tangenterna 
Jag har gjort jättefina annonsblad för alla mina hus, tänkte ha dem i en pärm så jag inte behöver släpa med mig alla in hela tiden.
Bara det att min skrivare inte funkar på min dator! Jag har ingen CD-läsare i datorn och bara en USB-port (man ska inte köpa dator när man inte kan något och går efter datorns söthet)
Jag har ett mobilt USB-minne så jag tänkte lägga över allt på den (mailen ville inte befatta sig med filerna, den tyckte de var förstora trots att jag skickat såna innan). Jag visste att jag hade bilder på minnet som jag tänkt lägga över tidigare så jag gjorde det.
Bara det att minnet var inte tömt sedan innan så det spottade in 2500 foton i min dator! Och jag som har lagt flera månader på att sortera och slänga för minnet plockar bort alla bildbeskrivningar.
Så nu har jag typ 4000 bilder i min dator som måste sorteras en gång till *ARGH*
När jag äntligen får in annonserna på minnet och sparkat igång min gamla dator (som redan har skrivaren installerad) vill inte min gamla dator öppna dem! Det blir bara rappakalja och fyrkanter :-(
Dumma!