Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: sajtenifokus
Läst 987 ggr
Neoos
0

Vart tog inlägget vägen? :o

Jag hade skrivit ett inlägg där jag sålde en marsvins bur för några dagar sedan. Nu när jag kollade så var det borta…

har ni tagit bort det?
Rubriken var ''Marsvinsbur säljes''.

Jag hade lagt inlägget under ''Marsvins & tillbehör säljes/omplaceras'' så jag kan väll knappast ha brutit mot några annonsregler genom att placerat inlägget fel heller.

kan också vara att det ligger kvar här någonstans utan att jag ser det, men tycker jag har letat så ihärdigt så det måste vara borta Tungan ute

Fridaaaa
0

Har med varit med om att inlägg försvunnit :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Neoos
0

ajdå, då är jag inte ensam iallafall :/

Moa-16
0

Inlägg tas ju inte bort helt utan anledning. Men om det tagits bort tycker jag du borde ha fått PM om det? Eller får man inte det?

Neoos
0

precis, det är därför jag skulle vilja veta varför det är borta. Har inte fått något PM hittils iallafall. Är också 100% säker att jag inte bröt mot någon regel :/

Royalz
0

Antagligen kanske du inte skrev [Säljes] i rubriken?

Neoos
0

#5 Jaha hade ingen aning om att man behövde skriva så i rubriken, trodde att bara skriva marsvinsbur säljes räckte Tungan ute Fast kan inte Medarbetare ändra rubriker på inlägg?

Aristarcos
0

#6 det försvann nog bara, de brukar lägga till Säljes om man gör fel, svar har försvunnit för mig, så det är nog bara otur..tror ingen tagit bort annonsen, ¨för då borde någon informerat dig om det ! Så prova en gång till..

Moa-16
0

#5 Men om det var därför inlägget togs bort kan jag tycka att det var lite löjligt. Huvudsaken är väl att det står att det säljs en marsvinsbur? O_o

Neoos
0

#7 ett inlägg kan väll bara inte försvinna? har aldrig hänt mig förut på någon annan iFokus sajt. Jag kommer nog inte prova igen för det kommer säkert tas bort igen.

#8 ja jag tycker också det skulle vara löjligt om det tas bort för en sån anledning, det kan inte vara så anstängande att ändra rubriken åt mig om det är det som är felet :o

Stormviskaren
0

min försvann också o ja skrev [säljes] i rubriken

Neoos
0

#10 Du har nu fått ett Pm av mig

Moa-16
0

Ojdå, ett mysterium på MIF  alltså ;)

Iofs tycker jag inte det ska vara för mycket köp & sälj då det här faktiskt är ett diskussionsforum. Men jag tror inte direkt det är därför inläggen tas bort.

Neoos
0

Tror jag har löst mysteriumet ;)

Har dom skapat ett ämne där man FÅR annonsera så ska medlemmar få annonsera lika mycket som dom får skapa diskussions inlägg, dom har ingen anledning till att ta bort inlägget. Jag hoppas verkligen inte att det var den anledningen inlägget togs bort :O

Moa-16
0

#13 Löst det? Hur? Nyfiken ju >.<

[Majasmamma]
0

Jag var med om samma sak, fast med en "Köpes" annons för ett par veckor sen. Inte hela världen men jag är också lite nyfiken på vad som kan ha hänt. :o)

Creation
0

Problemet har diskuterats emellan oss moderatorer. Det tycks vara någon sorts bugg med säljes-kategorin, då flera annonser tagits bort tidigare utan vår vetskap. Antagligen är det vad som hänt denna gång för er också, skulle jag tro.

Eftersom jag ej kan finna något fel på era annonser(mer än att Neoos annons ej har "stämpeln" i rubriken - kom ihåg detta till nästa gång!) och TS i regel alltid ska pm:as ifall en tråd borttagits(såvida det ej är en över 30 dagar gammal annons), kan jag anta att det var en bugg. Annonserna har därför återpublicerats.

Kom ihåg att alltid meddela moderator ifall inlägg/trådar försvinner utan att ni fått någon förklaring!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Stormviskaren
0

Hittade min! :D

Creation
0

#17 Ja, som sagt återpublicerade jag de förlorade annonserna. ;)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Neoos
0

#16 okej tack så mycket :)

Moa-16
0

Nä, vilken tråkig förklaring. "en bugg" ;)

Neoos
0

Haha, jag tycker det är lite konstigt att det bara blir buggar på marsvin.ifokus?

Royalz
0

Kanske ska ta och radera säljes kategorin och sen göra en ny? Då kanske problemet försvinner. Visserligen försvinner alla trådar men det är ju inte så många. Bara att be alla göra en ny annons senare.

Neoos
0

#22 Låter som en bra idé. Dom som gjort annonser blir nog inte arga sålänge ni säger varför alla deras inlägg blivit raderade.