Vad är detta för marsvin??
Hej! Den tredje honan jag pratade om kommer någon dag snart och ska se om hon kommer överens med lilla Molly älsklingen. Har ingen aning om vad det är för ras så undrar om ni kan hjälpa mig?? Vet ju det är många som är bra på detta här ;o)
Hon är 1,5 och ska enligt nuvarande ägare vara världens mysigaste så det räknar jag med :)
Inte någon som har en aning? Hon kanske är nån slags pet??

Jag tycker hon påminner om en Lunkarya! Men kanske bara e jag?
Ja jag har ingen aning, verkar svårt med! =) Men nu när du säger det så jaa kanske =))
Oh jag såg denna tjej på blocket (?) för nån dag sen har jag för mig. Fy sjutton så söt hon är! Ser ut som en liten ängel. 
Hon ser ju ganska mycket ut som en texel elr lunkarya faktiskt, men hon kan lika gärna vara nån långhårsblandis med lockig päls. (för hon har väl lockig päls? Jag tycker hon ser badad ut på bilden :p och då kan ju även slätlånghår bli lite lockiga..)
Oh my vilken sötnos <3
Kollade på smf:s hemsida och alla långhår verkar ju ha mycket längre päls än denna tjej? Hmm undrar vad hon är!
#7 Om man låter det växa så kan det ju bli hur långt som helst ;) Långhår klipps därför regelbundet. Hon kan ju dock vara ett semil-långhår (pet/korsning) med halvlång päls.
Ja jag hittade henne på blocket! =) De som har henne nu skulle bestämma när dom skulle komma hit med henne (snällt av dom då jag inte har någon bil!) och ringa upp mig igen. Hemskt söt =o)
Om hon trivs här så blir vårans lilla flock komplett för tillfället, när Zahara kommit med då såklart! =)
Jag tycker att det ser ut som en semilånghårig/klippt texel på bilden. :-) En sötnos!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.