tragisk marsvins sommar & ev omplacering
denna sommaren har varit hemsk!!!
jag har förlorat 3 av mina 6 marsvin, en tjej rymde ur sommar buren och efterlyses fortfarande, min kastrat sörjde ihjäl sig (gissningsvis) efter damen som rymt och imorse hittade jag min lilla favorit död i buren.
nu vet jag inte om jag orkar mer, finns det någon som känner sig manad att ta hand om 3 st fina marsvinstjejjer tillfälligt eller permanent? har ingen lust med ngt alls just nu och vet ej om lusten återkommer..men hoppas kan man ju.

Fy vad jobbigt! :( Hoppas du får tillbaka lusten igen :/
Nej vad hemskt. Har tyvärr inte möjlighet till det :/ Hoppas att du får lusten tillbaka!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh nej, vilken mardröm! Beklagar verkligen din situations, riktigt hemskt. Hoppas du återfår motivationen för de marsvin du har kvar, även om de andra är borta har du fortfarande tre pärlor som behöver dig :)
Är det här en annons upplyser jag dig om våra annonseringsregler innan du annonserar.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Såg ditt meddelande om Mimmi igår och läser nu det här.
Förstår att det känns tungt just nu men jag vill att du ska veta att jag är dig evigt tacksam för att Mimmi fick ett så fint hem hos er med många nya vänner. Jag vet att hon trivdes och hade det bra hos er.
Tack och lycka till med alla dina djur!