Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettskötsel
Läst 2256 ggr
PernillaS
0

Bus dricker mycket

125 ml på en dag dricker han!!

Är det normalt att marsvin dricker så mycket??

Mari
0

Är du säker på att han dricker upp allt så att han inte bara leker med flaskan?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[nono39]
0

flaskan rinner eller droppar typ kanske för annars e de inte normalt

[Tisslibiie]
0

Min lillebrors förra marsvin drack troligtvis för att han inte hade annat att göra …

marsvin-90
0

3 av mina honor dricker upp 600ml tillsammans på en dag. De e 200ml per marsvin. Jag anser inte att de e nåt fel med de =)

Rafflan
0

mina 2 grabbar dricker mellan 400-500 ml/dag tillsammans, så ja endel dricker mycket.

PernillaS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okay blev lite orolig. men han är pigg har mycket grejer han kan pyssla med i buren. är ofta ute på golvet.

Han verkar nöjd och tillfreds

Moa-16
0

Hur vet du hur mycket han dricker? Står du & tittar dygnet runt? För det finns väl fler marsvin i buren? (Vart lite nyfiken) För övrigt skulle jag inte oroa mig.

PernillaS
0

Dom har varsin flaska . sixten tycker inte om hans flaska dricker alltid i den andra.

Marika7208
0

jag har tre marsvin o dem dricker inte så mkt,,skulle tippa på tristess faktiskt eller så läcker flaskan..

Abico
0

Det är väldigt olika hur mycket marsvin dricker, precis som för oss människor är det individuellt. Jag har marsvin som knappt dricker någonting alls utan verkar få i sig all vätska de behöver från grönsaker, och så har jag andra som med lätthet tömmer en vattenflaska på 250ml om dagen ihop med sina burkompisar.

Hanna 

ponytails
0

Beror också på foder. Om marsvinet äter mkt pellets dricker de mer.