Inga marsvin längre :(
Det är allt lite tomt utan marsvin! För en vecka sen flyttade Mysan och Tindra till Crest och hennes två honor. Kunde inte ta med mina till lägenheten så det fick bli lösningen. Känner dock att så snart vi hittar en stor lägenhet alternativt när vi flyttar till hus, då ska jag ha marsvin igen :D En hel flock som kuttrar och piper så fort man öppnar kylskåpet eller prasslar med en påse :D
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Kan tänka mig det. Det måste vara jättetomt!
Nä, om jag så flyttar till en jätteliten lägenhet och det blir supertrång så ska jag nog lyckas klämma in både mig och alla grisarna där ;) Ryser vid tanken att behöva sälja alla marsvinen, vilken mardröm!
Kan tänka mig att det är tomt, pratiga som de är..
Har som tur är kaninen med mig, hon fick plats för hon kan bo på balkongen. Det blir lite för kallt där för marsvin även om den är inglasad som vår. Men som sagt, hon är ju tyst…
/Karin
Ursh ja det måste vara hemskt tyst.
Jag har planer på att flytta till lägenhet men minst en 2a då jag även ska flytta ihop med min pojkvän, dock är största bekymret att han väldigt ogärna vill att mina 5 marsvin ska flytta in med oss…. Fast det kan han glömma att han ska få bestämma om 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Usch vad tråkigt, jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan marsvin ;) De lär nog styra mitt val av boende lite grann O.o
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Jag ska flytta in i min pojkväns lilla etta runt nyår. Det blir bra trångt, men vi har precis byggt en egen bur som passar in. Skulle aldrig klara mig utan mina marsvin!
Mvh Alexandra
#4 Nä min pojke ville inte heller ha marsvin. Tycker dom är tråkiga. Tur att han nu är helförälskad i kaninen så jag får ha henne kvar.
Tänk er ett liv helt utan djur!! :O
/Karin
Nej ett liv utan djur är väldigt svårt att tänka sig! Fast förr kunde jag inte tänka mig ett liv utan häst och nu har det gått 4år utan
Även om det fortfarande är hemskt tomt så fungerar det, kommer inte att göra mig av med mina marsvin men vi får se om jag kommer skaffa mig fler eller ej
5st är ganska lagomt så som det är nu 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se