Hahaha vad jag gillade dubbelabyn! Snygga bilder!
Mina var inte med :-(

Lyan, jag fotade mest under uppfödargruppen på söndagen. Morsan o jag var där och nostalgiade oss en snabbis. Var nån av dina grisar med där? Detta är ett urval av bilderna - kanske har jag dina på bild iaf?
Vilka fina bilder! ^^ Rexarna var så söta att jag tror jag dör 
Åhh riktigt fina bilder!
Vilka härliga bilder! Jag vill också på marsvinsutställning och fota :-D
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jättefina bilder du har tagit!
Du har fått med min Texel också.Lillhagas Zpace

Jättefint :) Du har fått med min texel Elvis.
Jättefina bilder!!
Och vår Sommarnattens Äventyr är med oxå!!
Goldenagouti dutchen!!
Superhärliga bilder, du är duktig :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Tack för alla fina kommentarer! Jättekul att ni gillar dom =)
Ni vars grisar hamnat på bild, kan ni inte säga vilka bilder det är och om det är OK så skriver jag ut vad det är för marsvin på bilden?
Ska sätta mig de andra bilderna o se om jag kan få upp fler, men det får bli i kväll
Blev så sugen att börja med marsvin igen efter den här utflykten <3
Här kommer info du gärna får lägga in på bilden.
Provsmakande sötnos är:
Sommarnattens Äventyr numera Sch dessutom(fick sitt sista cert!)
Uppfödare Carina Lindau
Fina!
Black tan gruppen är finsk, från Dixies uppfödning och kom 4:a.
American cresteds är också finska, från Snoops uppfödning.
"Lilacen" är en grey tan. Tittar man noga ser man att det är golden kring ögat.
#2 Mina ställdes i Pet på lördagen :-) Har inga utställningsbara rasdjur för tillfället

#11 Tack! Infon är numera inlagd. Är det förresten du som numera äger vår gamla duvlåda? =)
#12 Tack! Har som sagt ingen kolla på de nya färgerna, Grey Tan fanns inte vad jag minns på vår tid ;) Har programmet här hemma så jag ska försöka få upp mer info om grisara på bilderna =)
#13 jahaja, jadå har jag dom inte på bild =/ Men jag funderar på att åka och fota på fller utställningar så i framtiden kanske =)
???Kan vara så ang duvlådan…har några som jag hämtat söder om sthlm…

#15 hm, nä då blandar jag nog ihop. Vi levererade en till NM till en Mia - därför trodde jag att du var hon =)

#14 Tihi,det är jag!
Vi är ju liksom två Mior som har ruffsiga lunkor,men det är jag som är den som har lådan :o)
Miamia

#17 jaha, då förstår jag =) Är ju en Mia jag med så jag kanske ska ta o börja med lunkor för att förvirra till det än mer ;)
Bilden längst ner till vänster är min Texel.
SjrV-10 Lillhagas Zpace.Uppfödare Liza Björk

Mycket Mia blir det.
Om du vill får du hemskt gärna komma till Kallhällutställningen den 30 oktober med din kamera.
Miamia

#19 oho, då ska jag skriva ut det =)
#20 Kallhäll är ju nära så det vore skoj. Beror på hur schemat ser ut på jobbet och så men sugen är jag!!
Vilka fina bilder! :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#22 tack så mycket =)
Jättefina bilder! :D
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

#24 tack! Blir glad att höra att ni tycker om dom =)
Vilka jättefina bilder! Tack för att vi fick se dem!
Den där black and tan grisen är oerhört vacker, tänk att marsvin kan vara så vackra!
Fina bilder :) Flera Am. Crested på rad - vackra!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#26 ja den var så himans läcker! Nästan så jag blev sugen på att skaffa mig en! Tack för berömmet över bilderna förresten!
#27 Ja det bev stilistiskt med 3 am crestar brevid varandra så där, började direkt tänka studiofoto men det får bli ett framtida projekt. Tack för beröm!