Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterraserfärgerteckningar
Läst 1032 ggr
[Bruntass]
0

choklad Teddy

Hej! jag har gått och blivit väldigt förtjust i färgen choklad på marsvin, men hur jag än har letat så finns det inte så många choklad teddysar där ute, är det en ovanlig färg på dom eller är det jag som inte har gått in på rätt hemsidor? ;)

har sätt enstaka teddysar med fläckar av den färgen men finns det helchoklad färgade?

Arinah
0

Har du kollat på Rospiggens? Hon har många teddysar , vet dock ej om hon har i choklad just nu. Har en fin chokladhona därifrån med en liten goldentofs på huvudet. Hon kanske kan tipsa annars :)

Sandra-B
0

Polka Pig's har en del chokladteddysar- hon har dock ingen hemsida men är man intresserad av djur från henne är det bara att ringa .-)

Jag ska förhoppningsvis få en kull med lite chokladfärgade teddysar till hösten, har lånat en hane som är chocolate/golden/white av Ewa (Polka Pig's) som går med en hona som troligtvis är chokladbärare.

Choklad är en jättefin färg tycker jag och det ska bli kul att förhoppningsvis få en kull choladtedysar :-P

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Johannana
0

har skaffat 2 chokladbollar :) . de har 1 virvel på sidan av kroppen och 1 virvel på den andra. Det ser ut som om de skulle ha en lång tuppkam längs hela ryggen :P  Tror dock inte att de är renrasiga..

Myosotis
0

Tror inte att enfärgad choklad är en så populär färg hos teddy-uppfödare. Chokladfärgen brukar medföra att pälsstråna blir tunnare och mjukare, och en teddy ska enligt standarden ha mycket sträv och tät päls.

gnagarlover
0

jag har en chokolate/white hane till salu.är just nu 2 veckor.