Mera magpiebebisar!
Nu på morgonen blev Chokladfabrikens Merope och Vibys Nougat föräldrar till fyra black magpies! Stora fina ungar men ännu lite blöta så vidare info och bilder kommer senare. Det är T-kullen men än så länge har de arbetsnamn.
Rutmage, hane 95g
Lill Merope, hona 80g
Vithuvet, hane 91g
Vingel, hona 81g
NÄMEN!! Grattis för typ 3 gången?!
Mycket bebisar du har just nu :-)
#1 Nej, det är min andra kull på fyra dagar sen är det lugnt ett tag. Arinah har fått tre kullar magpie precis nuss hon också. Totalt fem magpiekullar har fötts men på två ställen liksom…
Hi hi tror bestämt vi har fått ett litet championämne! Hanen som tills nu kallats Rutmage är rutig även på resten av kroppen. Han stannar trots öronveck och kommer troligen att heta Chokladfabrikens Trevor. De andra är också galet fina men inte utställningsbara. Honan som kallats Vingel för att hon vinglade och darrade har repat sig och verkar helt normal redan, puh! Åh vilken fin kull! Merope pysslar. Glad!
Stoooort grattis! Ja det har verkligen varit magpieboom här på Marsvin.ifokus men vem kan tröttna på dessa små fina bebisarna? :-)
//Emma
Grattis!! =)
grattis!!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 - ohh, jamen ni två är ju lite tokiga ;-)
Så man blandrar bra gärna ihop er! Men försbaskat söta är dom allt! :D
Grattisgrattis! ^^
Chokladfabrikens Tentacula, Chokladfabrikens Tonks, Chokladfabrikens Trevor och Chockladfabrikens Tom. De två första är flickorna.
Lite Harry Potter fakta då:Häxan Merope Gaunt födde en son som hon döpte till Tom efter sin mugglar far, denne pojke växte upp och blev den onde trollkarlen Lord Voldemort. Lite kul att min Merope skulle få en Tom till son men jag varnar för honom han blir nog inget snällt marsvin… nej jag bara skojar det blir han visst det! De andra tre då Tentacula är ett namn på mytologiska jättespindlar, Tonks en skicklig häxa och Trevor är en padda.
Men ååååååh vad söta!!!
Nej så söta!!!
såå söta, stort grattis! :)
Nämen ååh så söta!
En liten magpie-bebbe skulle jag gärna vilja ha…
Ännu en gång: Ännu mera magpies!
Ja, behöver jag nämna att de är söta? <3
Åhh så söta! 
// Ida och marsvin.
"Djur är som vatten, det går inte att leva utan de ♥"
Åhh vad gulliga
Grattis!
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Åh så söta
Grattis!
Men ska du inte ha en Travers? Kanske nästa T-kull? :P
Hanna
Vilka sötingar, grattis! :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#21 Travers stod på listan… men nej.
Tänk vi har nio små pluttar hemma nu! De är så roligt!
Tack för alla grattis! Ja jag håller med de ÄR söta!
Dom har så fina blåa ögon! :D
Morbror Mundungus hälsar. 
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com