Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersjukdomarohyraskador
Läst 1564 ggr
[Maijah]
0

Tar det aldrig slut?!

Eländes elände. Ringormen lyckades på något sätt lirka sig tillbaka hit. Jag är inte 100% säker men 99%.

Allt jag vill är att mina killar ska hitta ett fint nytt hem, att tjejerna ska bo kvar och skänka mig glädje, men nej nej. Det dyker ju bara upp problem efter problem.

Orkar inte mer nu.

godisgrisen
0

Nej… men fy stackare.

Miolina
0

Nej…. Hälsa dom att dom ska krya på sig

Min blogg hittar ni här

Lyan
0

Usch och fy! Ringorm och fästingar borde förpassas till helvetes hetaste hörn!

Stackars dig :-(

[Tisslibiie]
0

Näääe inte nu igen! *Tröstkramar i massor*

[Maijah]
0

Ja inte är det lätt inte. Nåja, har tagit mig samman lite nu. Phuuuuh.

Jag har beslutat att vi struntar i att skicka in prov till SVA, jamenar det kostar ju för sjutton 500:- att skicka in ett litet prov + 300:- som vetten tar som besök och vi har inte riktigt råd med att lägga ut massa pengar på annat nu. Föressten känner jag mig så säker på att det är Ringorm så ja. Bara Itrafungolen kmr ju kosta oss, ca 600:- + all virkon och annat som kmr behövs slängas och köpas nytt. Denna gång skiter jag totalt i att slänga in trähusen i ugnen, de ska slängas de med.. Sanera, usch.

Jobbigt det känns :(

Cavia
0

Jag kan trösta dej lite och berätta att Brummas barnbarn blev bästa peruanjunior idag på utställningen i Valbo, Ixias Mellow Yellow heter han =)

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

[Maijah]
0

#6 Ojdå, va roligt ^^ Jag var inne och kollade på Ixias hemsida på kullen, och brummas tjejer, söta!

Idag känns det faktsikt inte så jobbigt, det är ju bara köra på :) förr eller senare blir man ju klar och lite jobb dör man ju inte av ;)