Hm… väääldigt svårt. Måste nog ändå säga virvelkorsningar då mina förra marsvin hade ett underbart temperament, så snälla, trogna, tillitsfulla… :) Avgudar även min Coronet Calypso och älskar lSera (sheltie) med pälsen som ruffsar till sig på huvudet ;)
Ang. färg.. hm.. vet ej :) gillar calypsos färg på nosen (blandat golden/black) men min förra virvelkille var silveragouti - mkt fin färg det med.. gillar även teckningen tort'n white.. :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Texel och merino. Tänker sällan i färger utan mest i päls (standardskadad ;)), men om jag fick välja helt fritt så gillar jag orangeagouti, roan, saffron…
Korthåriga är min favoriter, (self, nonself, satin) och färger så gillar jag i stort sätt nästan alla färger. Men har lite svårt med vita med röda ögon. Annars så gillar jag Agouti, Argente, Fox, Tan, Lilac, Magpie, Harleguin, Brindle, Roan, och Dalmatiner.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Virvel marsvin i alla olika färger :D
Mina absoluta favoriter är satincrested och satin i de. och pe. golden!!

Teddy i olika färger. Self/eng.crested i färgerna buff/cream !!
jag gillar satin, texel ,alpaca , merino och Skinny men jag gillar ju alla raser typ lika mycket.
Favoritfärger: creamagouti, buff/saffron och lilac.
Favoritraser: satincrested, satin, crested, self och nonself
Drömmarsvin: satincrested creamagouti
Favoritras: Korthårig nonself
Färger: Bruna, svarta, vita, ljusbruna.
Drömmarsvin: Kolla på bilden på min sida. ;)
Jag gillar nästan alla men om jag ska välja någon så blir det Abessinier och Ridgeback

En Merino i färgen DE White! :D

Oj oj oj, jag älskar alla! Men Satin är nog en av dom mest älskade :P

#13 jag gissar på blacke/golden inte 100% säker
black/golden. Men när det är sådär uppblandat kallas det brindle. FIN!

#13 Marsvin med den färgen är sååååå söta, funderar på att köpa med sån färg…. 
Teddy & Abbysar i olika färger :)
Rex och Sheltie har jag fastnat för :) Färger gillar jag de flesta, gärna ljusa :)
- Mvh Emma