Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 2072 ggr
[Strawberi]
0

Välkommen Lillie!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag köpte mig en Coronethona till mina långhårsplaner! En white/golden. Söt och trevlig på alla vis enligt mig.

Tyvärr kommer jag inte ställa henne i ras då hon är tuggad. Men avel lär hon gå i, och klippt kanske pet också.

Bamira´s Lillie. Och här hemma får hon kallas Lilly!

Misarn
0

Grattis =) hon var helt bedårande ^^ så gullig!

[Strawberi]
0

#1 - Tack! Ja visst är hon, tråkigt att hon är tuggad bara. Annars hade hon blivit ställd i ras!

Arinah
0

Vilken fin tjej du skaffat, gratulerar :-) Grattis även till resultat i Kallhäll.

Hur många långhåringar har du nu?

[Strawberi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 - Jag har 3 stycken! Woho, fler lär det bli med tiden.. Det är 2 coroneter (Lillie och Zmoky) Och min alpaca! Skickar med en bild på Zmoky

Lyan
0

Där är hon ju :-D Vilken stam har hon?

Miolina
0

Nå så söta :)

Min blogg hittar ni här

[Strawberi]
0

#5 - Jag har inte fått stammen ännu.. Jag mejlar den till dig när jag fått den så kan du kolla. Ok? :)

Lyan
0

#7 Oki :-) Bamiras och Oops, där många av mina avelsdjur kommit från, har samarbetat mycket så hon kanske är släkt med mina

Atensia
0

Så söt! :-)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

kawaiichou
0

Åhh Linnea! Super-duper gullig är hon :D

Cavia
0

supersöt tjej! Härlig goldenfärg, annars har ju långhåren att bli lite "blaskiga" i färgen, och just golden…

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

emelie92
0

Tjusig! :) Hur många marsvin har du nu?

[Moppen]
0

Åh, vad fiina! :D

Vad menas med tuggad?  Kan inte så mkt om utställning.

FeliciaS
0

Så söt hon är, ganska lik Zmoky i teckningen :) Det var väldans vad många marsvin du införskaffar, skulle du inte ha en CH-teddyhona också? :P

#13 Att ett annat marsvin har tuggat på pälsen. När långhår ställs i rasklass måste de ha kvar sina bebishårtoppar.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

gickan87
0

En fin tös du fått tag på :)

MVH Erika :)

[Strawberi]
0

#11 - Ja visst är hon otroligt fin! Synd att jag inte hann visa dig igår.. Jag får visa nästa gång om jag har med henne!

#12 - 11. En flyttar om 3-4 veckor så 10.

[Maijah]
0

Fin :)