Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbeteendehantering
Läst 254 ggr
Nicey_och_Smulan
0

Hur de blir TAMA

Tänkte att vi kunde samla in lite tips och tankar om hur man på ett bra sätt får sina små grisar tama! Glad

Nicey_och_Smulan
0

Jag börjar…hehe… Att ta upp de och hålla de i knät i en handduk när man tittar på tv eller läser en bok. Samtidigt som de får något gott att äta på så att de förknippar händelsen med något positivt. Funkar bra med mina…

[MatildaW]
0

Sitta utanför buren stundvis och bara prata med dom :)

FeliciaS
0

Finns många trådar om hur man gör redan…

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Nicey_och_Smulan
0

# 3 Jaha okey. Men jag tycker inte att det gör något med ytterligare än till. Det kommer ju nya medlemmar hela tiden och de kanske inte alltid vill leta bland gamla trådar….

[MatildaW]
0

Skulle vi aldrig göra nya inlägg om gamla och uppdatera utan bara göra nya inlägg om nya saker hela tiden skulle ju det ta slut på saker att prata om, för till slut skulle vi ju alla veta allt, då skulle det bara vara "månadens marsvin" som skulle vara i gång till slut typ. - påpeka - (ta mig inte bokstavligt, men ni förstår säkert vad jag menar). Glad

Nicey_och_Smulan
0

# 5 Ja, visst jag fattar vad du menar….haha. Bra sagt Räcka ut tungan Och om man är ny som medlem så kanske man inte letar bland alla gamla trådar utan vill veta vad de andra tycke rom just den personens "problem".

[MatildaW]
0

#6. Precis Glad Oskyldig