Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1390 ggr
Fridaaaa
0

Måste bara berätta! Är så glad!

SkrattandeFick reda på idag (är hemma hos mina föräldrar nu) av min pojkväns mamma att jag ska få två skinny-marsvin i födelsedagspresent! Fast jag ska få dem redan imorgon i förskott SkrattandeDem är 1.5 år gamla, en svart och en dalmatin. Stamtavla har dem båda två Skrattande Får bur till (vet dock ej storlek på den). Tydligen hade ägarna till marsvinens dotter tröttnat på dem (dottern är 5 år gammal) och skulle typ skaffa kanin. Men dem skulle tydligen vara väldigt tama och pratglada och socialaSkrattande

Ska bli spännanade att se dem imorgon! Mina alldra första skinny!!!Tyst Får se om jag lägger upp bilder imorgon kväll eller på torsdag på dem. Berättar mer om dem då medSkrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kawaiichou
0

Gud var kul :D

Men om nu dottern tröttnade på marsvinen så kanske hon tröttnar på kanin också?

Vasterbo
0

Grattis till de små skinny flickorna! Vilken härlig present :D *avundsjuk*

Fridaaaa
0

#1 Ja det ska bli kul! ja det är nog risken, men vad ska jag göra? Hjälper antagligen inte att säga något till dem heller.

#2 Skinny-pojkar är det ;) hehe okej ja det var en bra present!! :D MIn pojkvän är dock inte lika glad då han ej gillar skinny-marsvinXD

Vasterbo
0

#3 Wups! My bad, haha!

Miolina
0

Vad roligt, en bra present

Min blogg hittar ni här

kawaiichou
0

#3. Men det är väl du som ska gosa med dom?! :D

Men lite små konstigt att föräldrarna först gör sig av med två marsvin för att sedan skaffa kanin?  (Jag är själv väldigt rädd för kaniner, eftersom jag blev biten i armen en gång, och därför passade marsvin mig bättre då dom sällan bitts!)

Fridaaaa
0

#4 Ingen fara :D Hehe ^^,

#5 Aaa är superglad, velat ha skinny sedan jag träffade Lyans skinny ;)

[Moppen]
0

å vilken kul present!

kawaiichou
0

#7. :D

Misarn
0

Vilken gullig pojkvän du harGlad

Fridaaaa
0

#10 Ja fast det är hans mamma som har köpt dem ;) Han gillar inte dem men får acceptera dem ändå ;) hihi

Fridaaaa
0

#6 Ja det är ju det. Men han gillar nog dem sen ;) Han behöver nog bara vänja sig vid dem, han gillar marsvin annars (har ju 2 marsvin sedan tidigare). Ja jag förstår mig inte heller på såna föräldrar men jaja men dem har i alla fall skötta dessa marsvinen bra tydligen :)

kawaiichou
0

#12. Tur iallafall att de fanns någon som kunde ha dom istället :)

Royalz
0

Kul med skinnys :)

_Dock gillar jag inte att levande djur ges bort som presenter.
_

Fridaaaa
0

#14 Inte jag heller igentligen men hon hade ringt och frågat min pojkvän om hon trodde att jag ville ha dem :) Och han vet att jag vill ha skinny :) Och vi hämtar dem imorgon så allt blir ordnat när dem kommer :) Samma sak som att jag hade köpt dem och sedan hämtat dem ;)

Fridaaaa
0

Min pojkvän har dem hemma nu, får se dem om några timmar, längtar! :=) Behöver namnförslag till dem:)

Lyan
0

Du måste visa dem här! Min telefon tar inte emot mms?

Men har de inte namn redan? Vet du var de kommer ifrån än?

Misarn
0

Min pojkvän gillade inte heller idén med att skaffa marsvin men nu har han fastnat för dom. Framförallt våran minsting Zooie som har blivit "hans" marsvin och lilla favorit ^^

Fridaaaa
0

#17 vet jag tyvärr inte ännu, för hon har inte hittat det pappret ännu och hon har inte fått det ¨på det andra marsvinet ännu :)
Okej då vet jag det!:D

#18 Min pojkvän gillar marsvin annars men inte nakenmarsvin, men harn börjar ändra sig ;)