Har precis duschat gjort mina läxor nu har jag så kallad fritid ett tag! :-)

Sitter återigen med den här *piiiiiiip* matten..
Mvh Alexandra
Stickar och tittar på bonde söker fru, känner mig mys-tantig ;)
Hanna
Även jag kollar på Bonde söker fru! Väldigt roligt måste jag säga!
//Emma
Hm ska nog ta och sjunka ned i en bok nu :)
Haha, hon där som var från pakistan, det klippet var roligast ;)
Nu ska jag äta något sen ska jag vänta på att Kungarna av Tylösand börjar :)
Imorgon början äntligen Vampire Diaries igen, som jag har väntat på den serien!
#6 Jag har börjat se andra säsongen för ett par veckor sedan. Och jag säger bara oj vad bra det är!! :-)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Håller just nu på att ladda Ipoden med lite nya låtar.
ska sova är helt slut
Sovdags för både två- och fyrbenta, godnatt.
Hanna
Väntar på att övriga familjen ska bli klar, sedan bär det av till Ullared ;)
Kastar i mig frukost och försöker samtidigt fylla skallen med någon av vikt om antika hjältar inför uppsatsskrivningen idag - funkar sådääärr ;) Har varit vaken halva natten eftersom jag vaknat av konstiga ljud från marsvinsburarna en gång i timman och trott att Kira satt igång å föda, men så var det inte.
Hanna
Har precis haft hemundervisning. Nu ska jag slöa snart mata djuren
Nu har jag äntligen bokat tid för introduktionsutbildning för handledare och elev :) Så snart kan jag också börja övningsköra!
Matade Fanny med fortimel för en stund sedan och då fick Kahlúa och Aurora också lite. Dom små kom verkligen ihåg sprutan med mat i så dom blev som galna medans Fanny inte var så himla förtjust i att äta^^
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Funderar på om jag ska köpa godis eller inte…
Funderar också på om denna låten är bra eller inte… Vet inte vad jag tycker, speciellt inte efter att ha sett live-videon (titta inte! Jag såg den igår och mår fortfarande skära-sig-dåligt)

Ska nog åka till hästarna snart och ska snart släppa i grisarna i buren, grisarna springer på golvet just nu =)
Det blev godis men först en riktigt lång promenad med jyckarna. Missräknade lite på tiden så det hann bli mörkt när vi fortfarande var i skogen och jag är livrädd för mörker :-( Fast eftersom jag sitter här och skriver måste jag ha överlevt :-P
Har också bestämt mig för att låten är jättebra! Men som sagt se INTE deras livevideos. Videon jag la upp är den officiella videon, den är inte läbbig :-)
Kom hem för ett tag sedan, är väääldigt trött i benen!
Varvar ner efter en dag som har varit rakt igenom kaotisk - jag har flängt hit och dit från morgon till kväll: dagen började tidigt med snabb frukost samtidigt som marsvinens mat gjordes klar, sedan åkte jag till stallet och fodrade 12 matvrak, red ut med en kompis, åkte hem för att äta lunch och hämta mattegrejor samt byta om, in till skolan och ha matteprov i drygt 1,5 h, hem igen i 40 minuter och göra samt äta pannkakor, iväg in till stan igen för att se på teater med svenskan, hem igen. Jag vill inte tänka på hur många timmar jag spenderat på att ta mig till olika ställen… Nu ska jag nog ta ett glas juice tror jag, är törstig.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
sitter å funderar på vad man skal göra fram tills att bussen går
Ska städa idag, för min pojkvän fyller år idag, så vi ska ha ett litet kalas ikväll,sedan ska vi ha myskväll bara jag och han :D ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Väntar på att få ha hemundervisning.
Väntar på att få ha hemundervisning.

Sitter i skolan och försöker ladda upp inför prov i matte c.
Mvh Alexandra
Längtar tills i morgon då jag och tre kompisar ska till stan och se "Himlen är oskyldigt blå" Har längtat efter den filmen ända sedan i somras :-)
Sitter och lyssnar på Dir en Grey, är sjukt pinkenödig och måste börja samla ihop tvätt, städa burar och gå långrunda med hundarna.
Är nervös också för jag har börjat med en ny medicin idag som får till och med mig att blekna när det gäller biverkningar :-/ Så nu käkar jag den nya och stämningstabiliserare, stesolid, två sorters lugnande antihistaminer, antibiotika, vitaminer, magnesium mm Phu! Inte konstigt jag inte kan dricka vatten längre när jag kopplar ihop det med alla äckelsmakande piller :-(
Pappa fortsätter sms-terra mig, måste ta mod att ringa polisen för såhär kan det inte fortsätta :-(
#28 Vad är det han skriver? :-o
Jag har nyss ätit middag! Kan glädja er med att jag fick sushi :-P Nu sitter jag i soffan, trött och sliten. Marsvinen har även fått det rent och likaså kaninerna. Nu ska jag bara ta det lugnt och i morgon börjar marsvinsbygge!
//Emma
#29 Du kan se några i dagboken på min hemsida. Gick rätt hårt åt honom idag och frågade vad som var viktigast: En levande Emmy på mammas "sida" eller en död Emmy pga hans sms. Han skrev iallafall då att han skulle sluta skriva men det tvivlar jag på :-(
Sushi är läskigt ju :-O Själv tänker jag bara GODISGODISGODISGODIS!
#30 Ska kolla :-)
Sushi är nog det godaste man kan äta! Jag skulle kunna leva på det…
//Emma
#31 Hehe, jag kan leva på godis MUMS och kinamat :-D Fast jag börjar tröttna på saft, juice och läsk, har bara kunnat dricka det på hela sommaren. Fast det går framåt! Sista veckan har jag kunnat dricka vatten lite åt gången igen :-D
Nej nu måste jag börja göra mig färdigt och packa lite. Ska ner till min mamma tills imorgon. Har lite att förbereda så får väll ta och sätta igång :)
Får se hur mycket förseningar det blir med tanke på att massa tåg som inte är i bruk. Blir säkert ersättningsbussar -.-
Har ett litet lycko rus =) Luellas ungar har börjat röra sig nu =D
Ska gå till tåget strax :-)
Har precis badat Laban! Nu ska vi hämta hårfönen och göra hans päls silkeslen :-) Sedan ska jag ta på mig och släppa ut kaninerna!
//Emma
#35 Jag vet, men jag klarar inte att byta nummer, har haft samma ända sedan min första mobil. Fast jag tror inte han vågar skicka mera, han kan inte veta att jag bluffar när jag säger att jag är på självmordets kant. Det är riktigt grymt att säga så men eftersom varken polisanmälningar och besöksförbud hjälper så får han skylla sig själv.
Nu har jag och jyckarna varit ute i skogen och gått, Mattis är skällig och nervös, tror han har ont i benet så han fick bli buren halva vägen.
Sedan ska jag och mormor till mamma och äta middag. Vi har tradition i familjen och det är kyckling med pommes och aioli, det har vi haft nästan varje lördag i säkert 10år :-P
#38 Gud vad gott det lät! Det måste jag äta idag också, Haha :-P
//Emma
#39 Ja, det får du göra, det är jättemums!
Sitter och räknar matte, eldar som en tok i kaminen för att få upp värmen i huset (värmepumpen är trasig… igen) och springer upp och ner i trappan för att se hur det går för Kira.
Hanna
Tänker GODISGODISGODISGODIS!
Har precis möblerat om i marsvins rumet =) trotts att det är ett ganska litet rum får man plats med 10 burar ändå =)
#42 - Sitter själv och mölar i mig godis *skickar över lite*
Borde nog ta någon mat att äta istället…
Hanna
Sluta frestas! men tack för låtsasgodiset du skickade över, låtsas äta det nu :-D
Har ätit mackor och druckit te med massor av honung så nu tänker jag bara godisgodisgodis :-P

Ska laga mat tillsammans med älsklingen.. Sedan blir det att städa marsvinsburar
Mvh Alexandra
Även jag sitter med godisgodisgodisgodis i munnen! Finns det något godare?
Har byggt bur hela dagen och gud vad nöjd jag är! Detta kommer bli sjukt snyggt men det blir väl allt jag gör ;-)
Ska sätta mig i köket och plugga om en stund.
//Emma
Moahahaha jag har CHOKLAD!
Kom på något väldigt roligt också! Ta valfri bild på ett marsvin där man ser deras söta hängläpp och jämför med denna

ska sätta mig och försöka få två timmars plugg avklarat. Sedan väntar diverse marsvinsfix!
Mvh Alexandra
Har varit ute i skogen och plockat massa svamp =)
Marsvinen har fått städat i buren och är nu ute på golvet och springer :-)
Och jag ska gå ut en sväng i trädgården med hunden.
Nu ska här saneras! Jobbigt men nödvändigt :)
Usch, jag har då inte saknat virkon-lukten..
Ska ta det lugnt, förkylning på G:e tror jag, känns som det i alla fall :/ Vill inte :(
Har varit ute och övningskört i 1½ timma, jösses ;) Trodde vi skulle dö flera gånger om.
Inga bebisar utanför Kiramagen ännu… trodde faktiskt att hon skulle ha fått dom när jag kom hem.
Nu ska jag laga mat - potatis- och morotssoppa!
Hanna
Kom precis hem från stallet. Är stenfrusen och mina fingrar är blåa. Mamma ch pappa drog ju iväg till IKEA under tiden och när jag ringde och sa att jag var klar så stod dom i kassan. Så det var bara att sätta sig och vänta.
Idag tänkte jag plugga och måla buren och sätta upp väggarna. Detta ska bli rysligt spännande ;-)
//Emma

Pluggandet är avklarat för idag. Jag är så duktig! ;p
Nu ska jag fota flickorna i min provisoriska ministudio. Sen ska jag trimma lite på Zuri och plattträna henne och Fideli.
Sen ska jag fortsätta fundera på vilka jag ska anmäla till Brändåsen som blir min första utställning. Några förslag? :p
Mvh Alexandra
#56 Ta med hela bunten! ;-D
//Emma
Har ätit äppelpaj och ska nu iväg till skogen med mamma och hunden :-)
Badat Zmoky, kissat ned sig och rullat pälsen på mina två långhår.
Sitter och fryser under ett täcke…. Hatar kyla!
Har precis varit ute med hundarna i det underbara höstvädret! Kollade klockan och vi var ute i 3 timmar, inte undra på att mina ben är som spagetti :-P
Smällt i mig en massa choklad och har dåligt samvete för jag har gått upp i vikt.
Ska till Netto innan de stänger och köpa mer paprika och sedan städa burar
Ska om ca 40min åka och träna med hunden :) Jätte fint väder ute idag!
Trimmar, har dock bara 2 igen som ska trimmas till Kallhäll.
lysnar på musik och gör om kort :)
Har precis bytt vatten åt marsvinen. Nu ska jag mata Fanny med lite fortimel hade jag tänkt.
Om ca 50min är det Gossip Girl! :)
Sitter här och blir tokig! Väntar på det där attans smset från Hanna om Kiras ungar men så är det massa andra som smsar!? Gaaaah
//Emma
#66 - Du lär få vänta ett bra tag till skulle jag vilja påstå ;)
Hanna
Hahaha sitter vid laptopen som just blivit uppdaterad till windows 7. Mycket bättre! Dock inte installerat svenska packet ännu. Så måste klicka alt jämt för göra åäö.. Jobbigt!!! Men inga mera åäö nu. Klart slut.
Har just konstaterat att jag läser 1000p i skolan det här läsåret… Inte konstigt att det känns som om jag bor där och att jag har jäkligt mycket på gång. I trean kommer jag att läsa 600-700p, något mindre med andra ord ;)
Hanna
#69 Nu är bebisarna påväg va? :-P
Jag sitter och kollar på Ensam mamma söker och har konstaterat att jag har diagnosen Inre stress i hjärtat och lungorna. Bara jag som drabbats av detta?
//Emma
#70 - Inga bebisar så långt ögat kan se.
Hanna
Ska fixa lite mat, kom på att det kanske inte är så smart att bara käka choklad och två pygméäpplen på en hel dag… Bara det att om jag äter nu kommer det ta 4 timmar för medicinen att verka istället för två och då kan jag inte sova :-(

#71 Jag tror jag blir knäpp :p har kikat in här en gång i kvarten nästan hela dagen men bebisarna kommer ju aldrig!
Vita bebisar är ju så underbart söta
Mvh Alexandra
#73 Samma här ;) Jag är så himla nyfiken på vad det kan bli för söta bebisar! :-)
Jösses, med den här pressen på sig kommer Kira aldrig få några ungar. Kan ni inte låtsas att ni inte bryr er det minsta åtminstone? ;)
Hanna
Nu har föräldrarna nästan bokat en resa någonstans och nästa midsommar åker vi. Någon som vill vara marsvinsvakt? Usch, vill verkligen inte åka :-(
//Emma
#75 Alla får säga: hoppas inte Kira har fått några ungar! en gång i kvarten istället :-P
#76 Var ska ni då? Jag ska iväg några dagar i december och måste lämna både marsvin och hundar hemma också :-(
#76 Typ till något varmt land tror jag, haha. Avskyr att lämna mina älskade djur :-(
//Emma

Har farit fram och tillbaka i lägenheten sen typ 20.30 och städat och grejat. Har världens energi!
Kan det bero på att jag somnade halv åtta i går kväll och vaknade vid nio i morse?
Mvh Alexandra
Har lagt mig till sängs. Så är dags att sova. Mobilen är kanon att ha när man ska kolla det sista innan man somnar!
#82 - Har också det problemet med min X10, allt bara hänger sig och sen kan jag inte posta mina kommentarer.
Hanna
Sitter och har jätteångest för jag har precis lämnat Mattis till operation, hade tagit fel på dag och var helt övertygad om att det var imorgon tills de ringde och frägade var jag var någonstans :-(
Rena turen att det inte var några poliser ute för då hade jag inte haft något körkort kvar :-O
Har just badat av Kira så nu ser det inte ut som om hon varit med i ett blodbad längre, bara som om hon käkat upp någon för runt nosen ville jag inte ta en massa ;) Nu ska jag räkna matte en stund.
#84 - Håller tummarna för Mattis.
Hanna

Jag har äntligen anmält 6 svin till Kallhäll utställningen! Sitter just nu med kaffet i handen! Ska sedan upp o städa hos marsvinen =) Igår fick även Zita o Zonja flytta till sin nya ägare!
Har just skickat iväg tidigare nämnd grannes hund (ni vet den där draghunden som dom inte hade vett att varesig rasta eller aktivera på annat vis) till veterinären sedan den tagit sig ut på balkongen/genom ett fönster och brutit benet… Att folk inte undersöker noggrannare vad det är dom skaffar istället för att köpa en söt hund? Gaaah, arg blir jag!
Hanna
Äter lunch :) Slutade redan kl. 11 idag för läraren jag har under eftermiddagens långa bildlektion var inte i skolan.
Mvh Felicia
#86 Så söt man kan vara då! :)
Ska läsa MM nu har jag tänkt :-)
#90 - Jag hade helt missat att den kommit, men nu vet jag vad jag ska göra en stund framöver :P
Hanna
Måste ut och kolla posten då ;)
Mvh Felicia
Jag kom precis hem! Vilket ruskväder vi har. Bara regnregnregn. Ska läsa NM nu och pussa på marsvinen och sedan ska jag till hästen. Tur är att det står ett ridhus på gården så det tänker jag använda väl idag!
//Emma

Har precis läst MarsvinsMagazinet. Artikeln jag skrev om vår lilla Kanel kom med :)
Åh, vad jag önskar att jag var marsvin just nu :P
Ser så mysigt ut där Kira ligger med bebbarna i en stor hög intill värmeflaskan i huset. Snuttisar.
Hanna

jag sitter och taggar ner efter en otrevlig upplevelse. Var idag vittne till något otäckt! En 13årig tjej på cykel blev idag påkörd, åkte på bilen en bit och sedan flög av ca 15-20 meter längre bort. jag var bara ett par meter drån där bilen stanande. Ringde sos-alarm och pratade sedan med tjejen. Pratade med föraren som var otroligt chockad. Pratade med ambulasnpers, räddningstjänst och sist polisen och gav min redogörelse! Nu är både jag och hunden lite smått chockade!
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus
#96 - Usch, olyckor är fruktansvärt :(
Hur gick det med tjejen och föraren?
Hanna

tjejen bröt ett ben och en arm, annars mår hon bra! Hon hade verkligen tur!
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus
#98 - Ja verkligen!
Hanna

#96 usch vad hemskt :(
Tur att det gick såpass bra ändå!
Mvh Alexandra
#96 Usch vad hemskt. Tur att du fanns i närheten. Starkt av dig att våga ingripa så! Fler sådana människor till världen tack :-)
//Emma
Just rullat mina två långhår. Väntar på maten, medans har jag lite att göra.
Nä nu måste ja masa mig upp och städa buren åt Berra och Bagheera..
Sen ska jag göra ett nytt försök och rulla Villze. Han är faktist 3 månader nu så nu måste rullen på.. Den trillar bara av hela tiden.
Har varit på Biblioteket och hittade en bok som verkar jätte bra + att min efterlängtade Dead in the family hade kommit hem! :D Så nu ska jag krypa upp i soffan och läsa läsa läsa! :-)
Storbölar 
Sitter och vill ha MM som ligger hos föräldrarna, jag va tydligen omnämd där i =)
Nu ska jag ta och färga mitt hår. Färgade utväxten i helgen så nu blir det hela håret. Över ett år sedan jag färgade hela håret så nu är det dags :)
Ligger här i sängen med världen värk i magen. Tror jag ska dö på riktigt! Mamma springer med vetekuddar och marsvinen måste vara halvt döva efter mina ryck. Jag hatar att ha ont i magen!
//Emma
Är trött.. ska nog lägga mig och vila middag. Slutade halv ett idag!
Vaknade med yrsel, illamående och ont i magen idag och ramlade på köksgolvet när det svartnade framför ögonen, svimmade dock inte, alltid något :-/ Fick sedan släpa mig ut med hundarna och bort till apoteket för att hämta Mattis medicin, där börjar det ockås snurra men gick över innan jag spydde tack och lov! Ligger nerbäddad med Ping under knäna och Mattis på fötterna. Kan vara att jag började med nya medicinen idag och att jag var så upprörd igår, medicinerna har en förmåga att slå slint då
Ska iväg på aerobic strax, håll tummarna för att det inte regnar sen när jag ska cykla hem ^^

Väntar på att föräldar + pojkvännens föräldrar ska dyka upp. Pojkvännen fyller 21 idag så vi ska ha lite kalas :p
Mvh Alexandra
Precis släpat mig upp från soffan där jag legat ända sedan jag skrev sist. Nu ska jag samla ihop till PS-prylar och sedan promenera hundar, mata djur och sova. Kanske lägga in lite godis därimellan…
Kollade mig i spegeln också och jag är iallafall inte vitgrön i ansiktet längre utan rödblossande kinder med kuddmärken, tur det börjar bli mörkt ute
Här igen :-P Provade att klistra pärlor på armen bara för skojs skull för att se hur det kanske kan kännas med dermal anchors
#115 - Uuhh.. var tvungen att googla. Inte nice ;)
Hanna
#116 Jo! Jag ska ha en tatuering av Mys på underarmen och sedan ha dermal anchors eller skindivers i en båge ovanför :-D Många år framåt i tiden dock, kostar lite grann :-(
Städar. Oj vad jag städar bra! *sitter vid datorn och gör allt utom städa*
Sitter här och väntar på att klockan ska bli 9 så Desperate Housewives börjar och efter är det Cougar Town :) Sen blir det nog sängen, börjar kl 7 imorgon.
Tittar på "Sveriges skönaste familjer", en av familjerna åkte till djuraffären för att köpa marsvin. Det började ganska bra med att hon i affären sa att de är flockdjur, de fick en relativt stor bur med hus. Men sedan :" Ja så ska de ju ha saltsten, mineralsten och c-vitamin droppar i vattnet….
Har precis skrivit klar min projektplan för mitt projektarbete :) Ska göra lite naturkunskap så fort marsvinen fått kvällsmat.
Mvh Felicia

Sitter här och surfar, mår lite halv dåligt sådär .. Mamma mådde inte heller så bra innan hon gick till jobbet nu ikväll.. Så skulle inte förvåna mig om vi blir sjuka nu .. -.-
Sitter här med Äppel och gosar. Ska snart sova och rensa tankarna lite. I morgon vaknas det gymnasiemässa och plugg.
//Emma

Är på väg till skolan efter några dagar hemma.
Mvh Alexandra
Skriver skolarbete efter skolarbete. Har just skrivit en nyhetsartikel baserad på sagan om Robin Hood och nu ska jag vända på det och skriva en saga utifrån en artikel om Kulturnatta här i Alingsås… Begriper inte att vi har så mycket läxor i Textkommunikation *pust* Borde plugga körkortsteori sen och åka på teorilektion… men jag orkar inte. Får dåligt samvete för jag var inte där förra veckan heller. Får se vad jag hinner med, måste städa alla burarna idag också.
Hanna
Är åter liggande :-( Mamma var här och hjälpte mig städa och så har jag varit på samtalsterapi och betalat räkningar så nu är jag så slut att jag hade kunnat somna på stört. Dumma nya medicin som gör att jag blir som en zombie.
Just det, skickat iväg en ny ansökan om aktivitetsersättning, hoppas den går igenom för hur ska jag orka jobba när jag bara kan tänka i högst en timme innan hjärnan varnar för härdsmälta :-/

#126 jag hinner inte heller med körkortsteorin. All tid går åt till skolan nu.
Mvh Alexandra
#128 - Jag skulle nog kunna hinna även om jag har väldigt mycket skolgrejer… Men nu har jag varit hemma hela skolveckan (nåja, hela måndag, var inne och skrev ett prov igår och idag har jag schemafritt med hemstudier) mest för att det är så mycket i skolan. Så jag tycker nog att jag har rätt att skjuta på körteorin. Men det känns ju inte så troligt att jag fixar uppkörning och prov i februari som var målet om jag fortsätter såhär ;)
Hanna
Jag har varit på gymnasiemässan hela dagen! Riktigt kul men usch vilken ångest jag fick. Både av alla folk som trängdes och alla gymnasier som verkar så bra. Varför kan jag inte skapa mig en egen linje? :-(
Nu sitter jag och äter pizza och ska försöka plugga men det vet vi ju hur det ska gå…
//Emma

#129 jo hinner gör man väl alltid om man vill. Men jag känner som du, att jag har rätt att ta ledigt från det nu när det är så mycket i skolan. Men lite ångest får man ändå :p
Mvh Alexandra
#131 - Precis :P Fast egentligen är det ju ingen brådska, inte för mig iaf. Jag får övningsköra i 5 år med mamma och pappa och teori är det ju varje vecka. Bättre att satsa på skolan när det är mycket där.
Hanna

#132 nej visst är det så. Jag har dock lite press på mig med tanke på att jag redan varit 18 i 7 månader. ;p
Mvh Alexandra
#133 - Oh, no! ;) Ja då har du lite press *s*
Hanna
#133 Samma här! Har precis fått tummen ur och bokat tid för en sån kurs så man får börja köra- Bättre sent än aldrig.. :p Aja till våren har jag nog körkort..
Sitter här och har hicka. Pappa kommer snart hem och då har han kinamat med sig. Mums!

#134 haha ja. Ska dessutom flytta hemifrån runt nyår och bor redan mestadels hos pojkvännen :p
#135 Fyller 19 i början på mars och senast då ska jag ta mitt körkort! Så det blir till våren för mig med :p
Mvh Alexandra
Nu är det dags att städa burar, och mitt skitiga rum. Hurra Hurra ;)
Hanna

Väntar på att min sambo ska komma hem, han fyller 24 idag =D
Ska plugga historia…
#138 Då får du hälsa grattis då! :)
Om ca 1 timme bär det av till brukshundsklubben på samträning :) Får klä på mig massa varma kläder för det blåser as kallt ute..
Ska snaaart sova, är jättetrött *s* Borde skriva ihop lite svenskaanteckningar till uppsatsskrivningen på fredag men jag orkar inte, får ta det imorgon istället.
#133 Samma här, fast jag har varit 18 i 9 månader istället O.o Jag började rätt sent med tanke på att hela 2:an var ett rent helvete så då hade jag verkligen inte tid eller ork. Men det är ingen större panik egentligen (så länge jag kör och pluggar regelbundet så jag kan fixa uppkörning och prov nästa år), bara jag inte gör som mamma som fortfarande inte har körkort.
Mvh Felicia
Jag tog mitt körkort en vecka efter jag fyllt 19 så ni har tid på er :-P Tog det på 2 månader tror jag. Fast genomsnittet antal körlektioner ligger här på 20-25st och jag tog 39! De första 4 gångerna fick körläraren köra från körskolan ut till en raksträcka så körde jag fram och tillbaka där och allt annat gick lika långsamt då jag var livrädd att köra. Vi hade datorer med teorifrågor och på varje steg var det en sluttid på ca 50min, de klarade jag på under en kvart så då tog jag igen för körningarna :-D
Efter ett tag "knyckte" jag pappas mercacab med automatare och över 300hästar och raceade runt med. Så blev jag också tagen för fortkörning när jag haft körtkortet bara ett par veckor, dock innan jag körde mercan.
Ett tips! Blir ni tagna för fortkörning och poliserna tänker ta körkortet på plats, börja gråta för då fick iallafall jag behålla mitt :-D
#143 - Oj, 39 lektioner?! :O Så många tänker jag inte ta, även om mamma och pappa betalar ;) Har haft jättesvårt att få tid för körlektion och om jag ska boka så många kommer jag aldrig att bli klar med körkortet. Dock kör jag ju hemma med både mamma och pappa, har redan kört både motorväg, i stan och på landsväg (jag lever ju, men sådär jättebra gick det väl inte ;)) ett par gånger. Du kanske bara körde på skolan?
Hanna
#144 Pappa var lite överentusiastisk och så fort jag fyllde 16 skulle han ut och köra med mig i stora Mam-bilen (740=modell gigantisk). Jag var inte alls redo och det slutade med livrädd Emmy som inte satte sig bakom ratten igen förrän jag var knappt 19, så anledningen till alla lektioner var att körläraren först fick få mig att komma över rädslan och sedan har jag naturligt väldigt svårt för att lära mig (pga aspergersen)
#145 - Ja det är klart, då blir det ju jobbigare. Min pappa är (kanske lite för) lugn. "Öh, du såg bilen som började backa ut där eller?" *jag vrider snabbt på huvudet och trycker på bromsen* "Va?! Nej!" Haha, men det blir säkert bra i slutändan ;)
Hanna

Jag har tagit 5 lektioner men nu kör jag bara hemma. Sen är väl tanken att jag ska ta kanske 4-5 till innan uppkörningen för att kolla av det sista :p
Mvh Alexandra
Har precis kollat på Kungarna av Tylösand. Nu ska jag nog snart krypa ner i sängen och sova.
Ska med försöka sova, ska iväg med Mattis imorgon förmiddag och ta bort smärtplåstret och förbandet för såret.
Nu ska jag springa ikapp min buss och åka till skolan :P
Hanna
sitter å dricker kaffe =) ska i väg till bussen om 40 min så nu försöker jag slå ihjäl lite tid :)

Ska äta upp min räkmacka och sedan sätta på kaffe.
Sen ska jag trimma Zuri lite hade jag tänkt.
Mvh Alexandra
Sitter och väntar på att tvätten ska bli klar, sedan ska jag och vovvarna gå en promenad i solen :-) Eller ja, jag och Ping går, Mattis åker famn. Sedan ska jag och mormor fixa hennes vinterdäck och käka thaimat *mums*
Har varit ute i en timme med hunden. Han bar sin klövjeväska med 3kg i så nu ligger han utslagen i sängen.
Jag var med i tidningen idag :-) ett reportage ifrån kalmar utställningen, fast det stod mest om kaninerna. Bilden är jag nöjd med, men det hade blivit ett litet fel i bildtexten, det stod att jag hade haft skinny i 4 år, men det skulle stått att jag har haft marsvin i 4 år ;)

Sitter här och försöker skriva ihop något bra om marsvinets anatomi och fysiologi (skoluppgift)…
Ska iväg och köpa hö, ska bara fundera ut hur mycket jag ska ta… Jag tror att det får plats 90kg i garaget.
Hanna
Har precis städat två marsvinsburar. Måste gå ut och hämta in nytt hö också.
Kom nyss tillbaka från övningskörningen med pappa, nu är jag jättehungrig och väntar på potatis- och purjolökssoppa samt pannkakor *mums* Myser lite med Kurkuma, hon sitter och spanar på min axel vilket hon älskar :P
Mvh Felicia
Sitter under ett tjockt täcke med elektrisk värmefilt och försöker få upp värmen, brr, jättekallt ute!
Sitter och gör min dj*vla hemsida.. Hahaha snart klar! Eller ja ska ju skriva om alla marsvinen också.. Imorgon kanske jag är klar?
Sitter och försöker koncentrera mig på en film, borde betala räkningar mm men det får vara.
Är JÄTTESTOLT för jag har druckit ett HELT glas vatten utan att magen vänt på sig :-D

Ska gå och lägga mig. Är JÄTTE trött. God natt!
Mvh Alexandra
Jag har precis slutat brinna upp efter att ha fått brännskador av en chili
Gjorde fruktansvärt ont, och om det gått över eller smärtan bara är lindrad (pga. tablett) är svårt att avgöra… Nu ska jag sova i alla fall.
Mvh Felicia
Thank God it's friday!
Jag är sååå trött men idag slutar jag klockan tolv så det är liksom helt okej ;)
Hanna
Nu ska jag städa åt Duke och Lisa.
Måste organisera städningen lite bättre så jag slipper städa var annan dag bara för att jag inte tar alla eller hälften varje gång.
Försöker få tummen ur röven och göra lite nytta, men som synes går det inte särskilt bra :-/

Tar en paus i pluggandet för att äta lite lunch. Sen ska jag fortsätta plugga, städa hos marsvinen och plugga lite till. Vilken rolig fredag! :p
Mvh Alexandra
Har precis fått tag i jätte bra hö! Det är super grönt och jätte mjuk och nästan inga vassa strån. Och det bästa av allt är att det bara kostar 15kr/balen :)
25kr/balen har jag fått betalat förut så detta är ju nästan för bra för att vara sant :p
Haha, Fanny är världens klumpigaste marsvin ;D Hon stog med tassarna på ett hustak och sen tog hon ett jätte hopp men kom inte upp och trillade ner och landade på rygg och låg där och sprattlade några sekunder innan hon kom på benen igen. Det såg så himla roligt ut.
Bebisarna rör sig så dom dog som tur var inte..
Har varit ute och sett vilken cykel jag kan använda, då min har fått punka -_-
Ska strax cykla iväg till en kompis för att där se på Idol tillsammans med ett glatt gäng :-)
Låg och hade somnat till när en från EAC ringde och sa att hon stod utanför djurrummet med lite saker jag skulle ha. Medicinerna gör att jag blir alldeles vimmelkantig om jag måste resa mig häftigt så inte nog med att jag lär ha en blå axel imorgon så fick jag hålla mig i ett bord för att jag inte skulle vingla omkull när vi pratade :-/
Nu ska jag städa lite till marsvinen, gå promenad och betala räkningar (som har väntat på att betalas hela dagen…)
Har precis sett sparkar i Luellas mage =D hon är på dygn 51 nu så snart kommer en gissnings tråd =D
Har just insett att jag måste byta webbhotell… Min hemsida är för stor för passagen, haha.
Hanna
#174 Hahah Hanna! Det gjorde min kväll xD
//Emma
#175 - Jag har försökt ladda upp skiten i en vecka nu men får bara error ;) Och efter lite hjälp insåg jag att maxgränsen på passagen låg på 20MB, och min ligger på 25MB just nu. Ups.
Hanna
#176 Akta så inte hela systemet säger kaboom bara!
//Emma
Skrev nyss klart en liten skolgrej, och gjorde en skiss till :P Nu är jag bara trött.
Mvh Felicia
Har nyss sprungit runt i regnet och mörkret och jagat kaniner i linne och shorts. Grannarna måste ha undrat var jag gjorde ;-)
//Emma
#179 Linne och shorts? Du måste vara galen som har så lite kläder på dig, jag sitter och fryser och har två par strumpor, jeans och tjocktröja inomhus *s*
Mvh Felicia
#180 Du är inte den första som tycker att jag är tunnklädd men på fredagskvällarna brukar jag alltid vara lite extra varm. Sen har jag datorn i knäet så även den värmer upp lite men det var svinkallt att springa ute i den outfiten kan jag säga. Du är rena motsattsen till mig idag med alla dina kläder ;-)
Till alla; Ge er inte på att springa ute i shorts och linne. Ni lär vara blåa när ni kommer in!
//Emma
Hanna; ta bort gamla saker från sidan som inte används. - bra tips.. Jag tar alltid bort min gamla layout innan jag lägger upp den nya.
#182 - Jag tar alltid bort inaktuella sidor, men det hjälper inte eftersom jag redan är uppe över 20MB.
Hanna
Funderar på att spela lite sims ;) vädret ute är så himla trist!
#183 - Hm konstigt! Vad har du på din hemsida igentligen? o:
Du ett tips, flytta till one.com.. Ganska bra ställe vad jag hört. Ska nog själv flytta dit.. Om ett tag xD
Har plockat det sista gräset för i år :/ börjar se väldigt brunt ut på grässtället. Nu hoppas vi på att det snart går att köpa grönkål!

Harvarit på biltema och köpthållare till vattenflaskorna. Hittade dessutom svarta som inte fanns där senast. Så nu passr dom in i burarna också :)
Sen har jag städat hos grisarna och nu ska jag fortsätta på nya hemsidan :p
Mvh Alexandra
Här ligger man sjuk i förkylning och feber. Hade det varit bra väder igår när jag sprang ut nästan naken och jagade kaniner så hade jag inte legat här idag.
Förövrigt har jag varit och plockat upp 2 duvtransporter. En ska ner till Kalmar så är det någon från göteborg som ska på en vistelse dit så PM:a gärna!
//Emma
Ingen som orkar med mig idag, inte jag själv heller :P Är så sjukt rastlös. Så nu har syrran förbjudit mig från att komma in på hennes rum, lillebror sagt att han inte vill leka med mig och mamma och pappa att jag bara är tjötig och ivägen när dom ska planera vardagsrumsrenoveringen. Funderar på att ge mig ut å springa men det ösregnar… Kanske baka någon avancerad kaka? Eller sy något?
Hanna
#189 - Eller komma till mig och trimma, tapetsera i marsvinsrummet? Det låter väl roligt?! :D
#189 Hanna då. Du får sätta dig att sticka eller något eller så kan jag komma och pussa på marsvinsbebisar :-P
Jag mår förövrigt jättemycket bättre nu. Tänk vad lite kungarna av tylösand kan göra. Eller så var det iprenen…
//Emma

Ska krypa till sängs efter att ha pluggat i ett par timmar. Skola igen i morgon.
Mvh Alexandra
Jag har varit hemma idag eftersom jag än har kvar min eländiga influensa och har ångest för att jag inte varit hos hästen och det gillade inte hästens ägare… Sen har jag missat jättemycket i skolan och det har jag också ångest för. Sen har jag inte pussat på marsvinen på flera dagar och det har jag också ångest för och sen har jag så mycket läxor och det har jag också ångest för och sen har jag inte haft kaninerna ute och det har jag ännu mer ångest över. Livet är verkligen piss när man är sjuk :-(
//Emma

Sitter och läser denna tråd :P Och konstansterar att vi på kif har kommit mycket längre med vårt klotterplank, än vad ni har gjort med era "vad gör du just nu?" trådar ;)
Fast kanske beror på att medarbetarna låser tråden och skapar en ny om det överskrider 100 inlägg :P
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
#194 Och kanske för att ni skriver så onödigt i era klotterplank och som du sa låser efter bara 100 inlägg :p
Har precis kollat på Svenska Hollywoodfruar. Sitter nu i sängen och väntar på att det ska gå en halvtimme så jag kan mata lilla Nemo och sen gå och lägga mig.

#195 Ja, fattar inte varför folk inte kan använda "första olästa" och "upp till inläggslistan"? :P
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Åååhh, vad jag är trött. Kan tyvärr inte gå och lägga mig riktigt ännu för jag måste ha på glasyr på en kaka först och kakan måste svalna innan glasyren ska på *gäsp* Så här sitter jag och tittar på en kaka som svalnar.
Hanna
Fy så ful kakan blev. Jaja, den ska ju ändå ätas och skitas ut och spolas ner. Godnatt!
Hanna
#198 Ät och var glad Hanna! Tänk på barnen i Afrika, där vet dom inte ens vad ful kaka är
//Emma

Har precis anmält tre marsvin till utställningen i Brändåsen.. Första för både mig oc marsvinen och jag är redan nervös! haha
Nu ska jag bara lösa hur jag ska trnsportera dem.. Har två transportburar och ska ha med mig 3 marsvin dit och 4 hem..
Mvh Alexandra
Har precis sätt upp. Skit bra film, skratt och tårar för min del. Rekomenderas fast det är en barnfilm! Nu ska jag snart säga god natt för min del men det blir nog inte mycket sova. Jag behöver ordna upp mitt liv lite hade jag tänkt. Såhär ska det INTE vara.
Ska strax ut till bussen. Har just lagt upp min fula kaka i en burk (blev mest smulor… kanske ska ta med skedar?), packat ner partyhattar bland alla skolböckerna och konstaterat att jag hade någon läxa till idag, som jag inte gjort. Nåja. Idag fyller en kompis år så vi ska ha lite kalas i skolan, som vanligt ;)
Hanna

Idag e ja inne på 6 dagen med o vara barnvakt åt en helt främmande unge. Men han e inte lika främmande idag som han va för 5 dagar sen =P Sitter mitt ute i skogen i en stuga o är barnvakt åt en liten kille på 4,5 år medans hans pappa är på Yoga lärarutbildning. (utbildningen är här på gåden) Som tur e har de internet i de riktiga huset som ja kan sitta på när ja har rast mellan yoga lektionerna då. Kan inte påstå att de har varit som ja hade förväntat mig, trodde inte att man va tvungen o äta vegitarisk o ekologisk mat, vilket ja inte alls någonsin har ätit innan. O kan inte påstå att de e gott heller, men man får stå ut lite.
Så under dessa 6 dagar under rasterna har ja hunnit pyssla med saker ja annars aldrig hade gjort eller hunnit gjort rättare sagt som tex rensat datorn, skrivigt en massa onödiga saker, gjort en budget, anmält marsvin till utställningen i kallhäll, jag har till o med haft så tråkigt att ja skrev upp ett schema för hur dagarna ser ut när ja passar lill killen o räcknar ner dagarna! Haha. skrivigt annonser som ska ut när ja kommer hem, planerat kullarna lite noggranare o ändrat en hel del, såg att idag e kitty på dygn 40. På tal om marsvin så har ja nog världens underbaraste pojkvän/sambo som tar hand om alla mina 30 marsvin nu när ja e borta, trots att han inte tål höet o inte e så förtjust i dem.
Shit va långt de blev kanske skulle gjort en egen tråd för de här =P Men ja har ju inte skrivigt vad ja har gjort dessa senaste dagarna innan så nu kom allt på en gång =D
Tror inte nån orkar läsa de iallafall men iallafall XD
Satte ihop Greta, Tilda och Gigi med Maggie för drygt en timma sedan och det har gått jättebra vilket alltid är skönt :) Trodde nog att det skulle gå relativt problemfritt men lite nervös är man ju alltid.
Men nu har jag hittat röda fläckar på den vita handduken i rasthagen. Först var det bara en när jag tittade men sedan kom ytterligare en ganska snabbt medan jag var och hämtade lite vatten. Har kollat igenom alla fyra efter sår men alla är hela… Har kollat i bokhylleburen och i Maggie och Quiz bur men där är inga fläckar. Det får inte vara urinsten, jag är så fruktansvärt orolig just nu. Mina små flickor.
Hanna
Idag mina vänner har jag spenderat 9 timmar på körskolan. Idag började min kurs för AM körkort (varför erkänner jag ens det?). Alla här börjar snacka om körlektioner och allt vad det heter medans lilla jag kommer komma på min tvåhjulna lilla moppe. I vilket fall har jag fått stå ut med alla dess möjliga människor och en konstig körlärare… På måndag väntar körningen sen är det bara att boka in för prov!
Ikväll vankas det träff med kompisar, marsvinspussar och lite därtill ;-)
//Emma
Har just satt mig för uppdatera hemsidan. Och kanske ta lita bilder på min tös. Nää det orkar jag inte, det får bli imorgon!

Har precis efter mycket krångel fått upp min första "egna" hemsida! Så nu har marsvinen en ny och fräsh :)
Mvh Alexandra
#209 det är en fuzzy mus dolkets agna skinny kan man säga
fast helt naken är han inte utan lite fjunig :) men så söt lille Ru är :)
###
Sitter och funderar på vilka marsvin som ska med till julshowen i december medan jag väntar på att Emmsann ska hitta hit och kika på marsvinsbebis.
Hanna
Tog en liten paus från marsvins förberedelser och packning. Men måste snart fortsätta igen.. Allt måste vara packat och klart 16:20.
Ojojoj vad jag hunnit med idag. Pluggat, ridit, varit hos Hanna och pussat på marsvin och fixat marsvinen. Nu är jag jätte trött men ändå så stressad så jag kan inte sitta ner utan nu står jag med datorn på byrån. Å konstig magkänsla har jag också. Undra vad som är fel nu?
//Emma
Har packat in plättar, marsvinsgrönsaker och saft i en plastpåse i kylskåpet så jag inte glömmer det imorgon. Satte igång och bakade muffins, kom på att jag tog sista ägget till plättarna och googlade fram recept på äggfria muffins. Lite smaklösa men helt okej :P
Mvh Felicia
fosoker fixa dom sista bokstaverna i alfabetet…. ['; blir det…. vet inte hur jag ska gora… Help???
#215 Testa trycka på typ insert eller någon av dom knapparna
//Emma
#216 Tackar.=) Det ska jag testa.;) åäö DET GICK!!!!=D Tackar!!!=D
#217 HAhah gud vad duktig jag kände mig nu som kan något iaf ^^
//Emma
#218 hihi.;) Du är duktig när du kan hjälpa till ju.;)
vakar över Luela som värkar kunna få sina bebbar när som =D
#220 Åhh vad roligt!=D
Är arg, alltså på riktigt arg! Ingen frukost åt mig, för mina idioter till familj är så snälla att äter upp allt. SÅ jag får vara utan. Hoppas det är god mat i skolan idag.
Som sagt, skolan idan om 15 min..
står på jobbet och vill hem till min luella
bara 6 timmar kvar tills jag är hemma
Har läst samhällskunskap i en timma nu, prov på torsdag…. plus att vi har matteprov på fredag. Och sen ska fyra marsvin göras iordning inför lördag. Denna vecka blir stressig!

Sitter och skriver loggbok efter första dagen av tre veckors praktik. Allt som allt har det varit en bra dag, men jag har inte sirekt lärt mig något nytt.
Mvh Alexandra

Har precis Städat hela huset o anmält marsvin till Landskrona trots allt =P
Så nu blir de:
Bäckebo den 13/11
Landskrona den 27/11
Rävlanda 4/12
Tänker sätta mig med samhällskunskapsboken ett tag igen, men det är så förbaskat tråkigt! Om det ändå vore Historia prov jämt istället för samhäll ;)
Precis betalat för Landskrona och Rävlanda..
Innan det la jag vaxduk och silkonade duvtransporten. En jäkla massa svordommar så blev tillslut ena våningen klar :p Inte snyggt alls men det syns ju inte^^ Nu ska jag fortsätta med botten.

Sitter o käkar frukost, får ta o förbereeda marsvinen till Bäckebo utställningen på lördag. Får ta lite idag o lite imorron så jag slipper stressa o göra allt imorron.
Sitter i min säng, och gör ingenting.. Ska skriva klart en artikel sedan har jag inte så mycket att göra.
Sitter i skolan och vill inte hem. för att min "Låne" Vovve ska åka hem!=( Vill inte det.=(
Har lunch nu.=P
Min gamla Wilma mår inte bra 
Skit, skit, skit, skit! Vad ska vi ta oss till utan ärkebitchen och skruttanten? Jag orkar inte med det här 
Hanna
#232 - Nejvad nu? Säg inte hon tänker kasta in hatten?!
Har städat alla burar.. Pigga och glada marsvin, även tjockisen (dräktig) rör på sig som tusan!
#232 Nej Wilmis! Vad är det nu som spökar? :-( Flickewilman då. Mår dom andra som dom ska?
//Emma
Nyss hemkommen från utbildningsmässan Kunskap & Framtid. Så fort lillebror har stekt klart pannkakor ska vi äta *mums*
Mvh Felicia
#234 - Det är åldern som spökar, jag tycker att den kunde lämna henne i fred. Hon ligger bara och sover, vill inte äta. Åhhh, hon mådde ju jättebra imorses när jag åkte hemifrån 
Hanna
#232 Nej vad tråkigt! Jag börjar bli orolig för Busan och hon är bara 5år… som tur är så äter hon fortfarande.
#237 - 5 år är ingen ålder, Busan kommer säkert att leva många år till :) Wilma är född 21 december 2003 så hon fyller sju år i år…
Hanna
Nej 5 år är ingenting! :-) tyvärr så har Busan troligen äggstockscystor :/
Håller tummarna för att Wilma blir bättre :-)
#236 Aw stumpan då. Usch, det är inte lätt att vara gammal och skruttig :-( Håller tummarna för henne att det bara är en tillfällighet.
//Emma
Har precis tagit ett tungt beslut men får inte vara egoistisk i detta lägget 
Håller på att laga lunch :-), vår lärare som vi på har sista lektionen skulle till stockholm så vi fick åka hem och jobba istället ;-)

#242 Hur går de med förberedelserna då? =P Ja e klar med 1/6 =P
#243 Hehe… jag har inte börjat än
men ska göra det nu hade jag tänkt ;-)

#244 Haha o inte svarar du på¨mitt sms heller -.- xD Där de står kom in på msn =P
#245 Oops har haft fullt upp med marsvinen så ditt sms har jag inte sett :P Men kan logga in nu ;-)
Ska gå och lägga mig nu hade jag tänkt, är så himla trött!
Ska strax gå och lägga mig. Inatt är det första gången på 3v som jag får sova utan att behöva gå upp. Skönt!
Trött som jag vet inte vad, har känt mig jättestressad de senase dagarna, så mkt att göra.. för mycket… Skönt med lördag!
Har just blivit rik på paprika *s* Gick till Willys för att köpa vitkål och broccoli, men kom hem med drygt 3kg paprika istället, 10kr/kg - kalasbra!
Hanna
Har klippt Irmelin, och det ganska rejält! Hon ser två storlekar mindre ut nu ^^
Fast det krävdes två personer, en att hålla i henne och en att klippa :P

Sitter och pillar ihop en hemsida åt mamsen
Mvh Alexandra
Sitter å är fly förbandad. Torde inte sådana saker om min egen syster 

Försöker få klart trimmningen på Zuri
Mvh Alexandra
Har precis gjort klart en ram med nät på som avdelning till en bur i burskåpet. Villze kommer får ena sidan och Nemo andra. Då får dom sällskap men inte så dom kommer åt och ev. tuggar varandra.
Jag har precis kommit hem från hästen och nu väntas det lite middag och Ben & Jerry till efterrätt. Mmm! Jag köpte också en klar sats med muffins för att baka och sälja till skolan i morgon och ska även plugga lite och lägga upp en plan för det jäkla burbygget som jag aldrig kommer igång med.
//Emma
Mår bra igen efter ett par timmars illamående :) Tror det var något jag åt igår :/ Ska plugga lite svenska nu tror jag, har nat. prov på onsdag!
Mvh Felicia
Gonatt alla här inne! Ska faktiskt gå och lägga mig, ska upp tidigt imorrn.
Har varit ute och övningskört för första gången :) Bara 2 kärringstop på 1 timme. Klarade till och med att växla från 1 till 2 utan att få stop ;) Körde på baksidan av Bilprovningen.
Ska iväg till skolan idag på Öppet Hus…försöka locka en massa 95:or att börja där ;-)
Jag ska iväg på julmarknad på Koberg om en liten stund, om vi lyckas ta oss fram i ovädret.
#261 - Oj, är det redan dags för nya att välja gymnasium :S Känns som om det var alldeles nyss jag själv var iväg på öppet hus på skolorna för att se hur det såg ut. Och nu har jag ändå hunnit gå två år på min skola :P
Hanna

#261 De e ingen som vill gå i Högsby ;)
Nu städar jag för fullt på mitt rum! Ute är det snösnösnö så långt ögat når och jag tänkte ta med några kaniner ut å busa när jag är klar! I dag blir det annars släktkalas som jag inte alls ser fram emot och i morgon blir det burbygge!
//Emma
#262 Ja visst går tiden fort!
#263 Haha jag går inte i Högsby (vem vill gå där!?) jag går samhäll-samhäll på Oscars ;-)
#264 - Kommer du och hämtar Sid på måndag? Eller behöver du mer tid med buren? :P
Hanna
#264 Jag meddelar dig i morgon då jag ska försöka få klar den men blir den inte klar kommer jag mitt i veckan nästa vecka om det är ok ;-)
//Emma
#267 - Inga problem :P
Hanna