Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: raserfärgerteckningar
Läst 1795 ggr
Lyan
0

Ännu fler konstiga satiner?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ju Lovika som "byter" lite från dag till dag, ibland ser hon helt 100% satin ut och ibland ser hon ut som vilken gris som helst.

Och nu har Xander börjat på samma sätt! Hans gula och vita glittrar men inte chokladen :-/

De är bägge sträva, Lovika semilånghår och Xander "nästan" korthår, kan pälsen luras? Inga av mina lockiga satiner har varit lika glansig som en rakhårig.

När Xander och hans syskon var små hade alla glittriga magar och jag räknar med att alla är bärare pga deras glittriga och duniga babypäls.

Kan dåliga rexar se satiniga ut? Är allt bara en synvilla pga min rädsla för att han och Lovika ska vara satin

Min kamera suger så det går inte att se ordentligt

Lyan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

Fridaaaa
0

Dina marsvin är kamelionter (stavning?) hehe :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lyan
0

#2 Ja, jag börjar undra, satin är ju liksom ett rätt så konstant tillstånd :-/ Jag har haft folk som sett Lovika live och någon sa att hon är inte satin, nästa sa att hon är solklar satin.

Achatina
0

Kan ju vara satinbärare. Har för mig att de kan variera lite från dag till dag. Ibland är man typ 90% på att de är satiner medan andra dagar undrar man hur man kunde tro något sådant… Det enda som funkar är väl att para och se vad som kommer ut (iaf om man inte har pejl på stamtavlan).

Lyan
0

#4 Nej, han är satin :-( Det syns tydligt nu när mycket av babyfjunet försvunnit :-(