Luellas ungar föda 9/11
Awww grattis! Underbara ^^
Tack :)
Du får alltid så ovanliga färger :) *avis*
=) ja men det är det som är så kul att inte färg avla :) man vet aldrig vad som tittar ut =)
Tror pe ungen är en liten hona men inte 100 än
Åhh va söta! Grattis :D
Grattis till gullungarna!
Åhh grattis så söta dom är.=D Vill också ha bäbisar när jag ser dina.=D

Naww vad söta! Grattis!!! Ser ut o va en choklad iallafall =P
Grattis! :)
Naaaw grattis!

GRATTIS!!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Åhh så söta!!

Åh, så charmiga de är! :D

Grattis!
Grattis till sötnötarna!
//Emma

Grattis! :)
Mvh Alexandra
Grattis!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Nej vad söta! :-) Grattis!
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Det var väl på tiden :) Grattis grattis!
Hanna
Tack alla =)
#9 ja en är solklar choklad/vit men den andra är lite ljusare så får se om det bara är en dassig choklad eller om det är en zobel :)

Bara jag som tycker att de 2 ista ser ut o va roan? :O
#25 där sa du något

#26 Vad ja hört brukar agutisar vara dolda roan, så din hane där kan ju va roan ;)
Mina små busungar hälsar dina välkomna till världen ^^ Sjukt fina bebbar du fått och fina färger med blev sugen på att köpa en men får vara nog nu :P
Tack :)

jättefina allihopa.. man blir ju så kär i såna här sötingar.. jättefina färger.. pöss på nosen från oss..
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Oj vad fina! är det lakeland? blev riktigt sugen på en av dom om dom är lakeland! =)
Nu har dom små fått namn =) Pe white Louie Ljus Choklad brindel Lillefot Mörk Choklad Brindel Ludde =)
#31 tack =) japp det är lakelnad
Är någon av dom till salu?
#33 den vita och den ljusa choklad brinden kommer stanna. sen väntar jag på svar från en tjej om den mörka chokladen annars kommer han säljas :)
blev det tre killar allesammans?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#38 japp det blev det
Just nu har jag värdens besluts ångest om vilka som ska stanna å vem som ska säjas, så alla kommer stå på stand by ett tag fram över 
#40 - Så får man ha det ;) Jag har ju två Kira-bebbar på stand-by åtminstone fram till januari (A)
Hanna
#41 Äh, vadå två :P Klart du inte har.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#42 - Schhhh ;)
Hanna
I dag blir dom små knasen 2 veckor =) och Lille fot va uppe å stutsade på hustaket i morse =) dom växer för fört 
Visst gör dem mina har blivit helt enorma aldrig varit med om att djurbebisar växer så fort som marsvinbebbar :O varit borta 1,5 dagar och tyckte mina tonåringar var enormt stora nu när jag hunnit avvänja hemmablindheten ^^ Tur dock att marsvin till skillnad mot många andra djur är lika söta små som stora :D