Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1843 ggr
Sofieproppan
0

Står på bakbenen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var mina marsvin ute på golvet och då upptäcker jag detta, Vitnos ställer sig utan problem upp på bakbenen och står så en stund. Mina två äldre marsvin kan göra detta en liten stund men då krävs det att det finns en god grönsak man ska fånga. Vitnos är inte 2 månader ännu (på lördag) och är dessutom en hejare på att hoppa upp på höga saker. Man skulle kanske träna honom på lite konster?!

Lexxi
0

Åh sådärgör min ena hane också :) Det är så sött!

Mina tjejer kan också stå på bakbenen. Men bara om dom tror att det är mat på gång ;)

Mvh Alexandra

http://lexxis.se

mssavoytruffle
0

Nä men gud så söt! Mina gör endast så när det är mat gå G :)

Jättefin mysbädd också, vart har du köpt den? :)

Lyan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gud, vad han var lik min Xander :-O

Det finns någon tråd här med ett marsvin som kan massa konster på kommando, din verkar ju vara väldigt påhittig så bara börja träna :-D

Fridaaaa
0

Vad sött! Min ena hane gör det bara ENDAST om man har god mat/grönsak ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sofieproppan
0

Visst är hans söt. Han står så stadigt också och kommer upp lätt. Han är en väldigt nyfiken och hoppig kille som är precis överallt och älskar hängmattan, både att ligga i och hoppa i.

Mina två stora är precis som de flesta andra som gör det för att få något gott och då är det lite vingligt.

#3 Ja, han är lite lik din Xander faktiskt.

Sofieproppan
0

#2 Sådana bäddar finns nog i de flesta affärer som säljer djurtillbehör. Min är köpt på Zoo-butiken på Mobilia i Malmö.

Sandra-B
0

Naw vad söt han är!<3 :-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

dumlekola
0

#2 - Jag har köpt mina smådjursbäddar på nätet på www.pwss.nu. De var väldigt tillmötesgående där. Glad