Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: medlemmar
Läst 1620 ggr
shintaida
0

Varför hjälper Ni mig inte??

Gjorde ett inlägg; Far i Frid, Trasan min!

Sen önskade jag ha hjälp med det inlägget.

PM:ade Sajtvärden först - inget svar/gehör.

PM:ade sen en Medarbetare - inget svar/gehör.

Läser Ni inte Era PM??

Jag är mycket ledsen och det hade känts så bra om jag kunnat få de ändringar jag önskat!

För jag kan inte göra dem själv nu.

Moa-16
0

Dom kanske inte hunnit läsa än? Eller var det länge sen du skickade PM:en?

shintaida
0

Det var för 2 dagar sen till medarbetaren och 5 dagar sen, tror jag, till sajtvärden.

Moa-16
0

#3 Okej,ja,då borde dom ju sett dom, konstigt.

Fridaaaa
0

Kanske blivit något fel någonstanns? Testa att skicka igen :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Abico
0

Det första skickade du till mig i lördags och de andra två i eftermiddags, jag har inte kunnat hjälpa dig eftersom jag varit bortrest hela helgen utan någon dator. När jag loggade in nu på kvällen tog jag direkt tag i saken, du har fått ett svar för en stund sedan. Tråden startade du först i fredags, alltså kan det inte ha varit mer än tre dagar sedan du skickade pm om hjälp.

Men man kan inte begära att det är svar omedelbart, speciellt inte på första advent då många säkerligen är bortresta. Ingen av oss bakom sajten jobbar med den på heltid, vi har lika mycket jobb, skolarbete och familjeträffar som alla andra härinne. Är det ett väldigt brådskande problem kan man skicka pm till alla medarbetarna och värden, i detta fallet var det inte något brådskande.

Hanna 

shintaida
0

#5 Abico

Det var lustigt. Men jag tittade efter när jag skickade till Dig. Och det var i går. Första gången.

Förlåt så hemskt mycket! Skäms

Tiden går så sakta att en dag blir till 2.

Kram så mycket och tack för hjälpen, Abico!

Ha en trevlig advent! Skrattande

Sandra-B
0

Jag fick PM:et den 26/11 kl 13.47 och eftersom jag inte varit inne på iFokus under helgen eftersom jag har haft fullt upp med annat så har jag inte kunnat svara tidigare.

Jag svarar i princip alltid på PM så fort jag ser dem, ibland kan det dock av olika anledningar dröja lite- kanske att det är någonting som man måste kolla upp innan man kan svara och att det kan dröja eller så eller liknande, men i stort sett så svarar jag på PM direkt. Det finns också en bugg som gör att PM inte alltid kommer fram som de ska, därför kan det vara en bra idé att skicka PMet igen om man inte fått svar på ett par dagar (man kan se när man skickade PMet genom att klicka på "Skickat" under sina meddelande).

Jag svarade på PMet när jag loggade in i morse och det vet jag att du har sett så jag skriver inte detta för att "hacka" på dig eller så, utan för att förklara så att de andra medlemmarna som läst tråden får veta varför svaret dröjt så att de inte går runt och tror att vi ignorerar PM från medlemmarna, så jag hoppas att du inte tar illa upp av det för det är absolut inte min mening.

//Sandra

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

shintaida
0

# 7 Sandra

Det är ok! Flört