Till minne av vår älskade Chester
Älskade Chester, jag minns så väl hur vi träffades.
Jag fann dig via en annons på Blocket, där du skänktes bort tillsammans med en kanin och en utebur mitt i vintern. Jag kan inte beskriva känslan jag fick, men att jag måste hämta dig, att du måste komma hit - det visste jag.
När vi hämtade dig fick vi med en liten hamsterbur, som de sa att du brukade bo i när du var inomhus.
Du var en otroligt modig krabat. Du hade knappt blivit hanterad av din förra familj men ändå ville du utforska den nya världen, som om den var din egen.
Jag minns hur lycklig du blev när du fann en vän i lilla Mundungus. Ett marsvin som levt ensamt hela livet och sedan får en vän intar en speciell karaktär, som om ett hål i hjärtat fyllts igen.
Jag vet inte vad som hände med dig, allting gick så fort. Ena stunden låg du i huset och verkade helt utan energi, snart verkade du inte kunna använda dina bakben. Stödmatningen ville du inte ta emot, utan bara låg där i min famn. Du tog dig in i ditt favorithus och lade dig på en varm handduk för att finna den sista vilan.
Jag kommer alltid att minnas dig Chester. Jag hoppas att du vet hur älskad du var hos oss - och hur saknad du är nu. Vila i frid.
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
Vad tråkigt, beklagar :(
Sov sött fine Chester.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Beklagar! Vila i frid lille Chester!<3 Massor med tröstkramar
Sov sött Chester <3
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Åh vad tråkigt att han är borta, han verkade vara en så trevlig kille. Hälsa Mundungus från mig.

Beklagar. Sov sött Chester <3
Mvh Alexandra
Sov sött Chester<3
Jag beklagar 
Chester fick det iallafall väldigt bra hos dig,vila i frid Chester, du finner ännu fler snälla marsvinskompisar där du är nu <3
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Vila i frid Chester!
//Emma
Rip!
Far i Frid, Chester lille! 
Men glöm inte att hälsa på Din Matte, så hon får veta att Du har det bra!
Nej! Vad hemskt, jag beklagar verkligen.. 
Vila i frid Chester <3
Oj så fin liten gris! Han kommer nog bli en underbar ängel
Vila i frid!
//Emma
R.I.P<3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Så hemskt 
Vila i frid fina marsvin.