Nu är det jul igen!
Oj haha vart är det någonstanns?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 Okej! :=D Haha :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#5 Tror inte jag vill veta, då kanske min elräkning skjuter i höjden bara av att veta :-/

Åh det där är min dröm att kunna ha i framtiden! Stackars min plånbok :/
Mvh Alexandra
Hahaha, vad *host* fult *harkel*! Hur gör dom om nätterna? Släcker dom allt då eller får det lysa? Måste ju vara som att sova på en stadio (en stadion? en stadium? ett stadium? hrm…) med allt ljus.
Påminner lite om Whoville i Grinchen :P
Hanna
Haha, nej med gud så fult XD Lite julbelysning är ju mysigt, men man behöver ju faktiskt inte klä hela huset. Inte riktigt min smak ;)

nä. Fy va hemskt med så mycket. Stör mig på grannens blinkande julbelysning som H*n har på balkongen. Tur att man inte bor i närheten ens av den människan som pyntat så mycket. ;)
Fast det är rätt roligt att titta på, är nog en hel del från stan som åker förbi bara för det. Har inte varit där i år men annars är det tradition att åka runt och titta, vi har haft 2 andra som varit likadana men de har inte haft på ett par år :-( De som har huset på bilden bor i ett sommarstugeområde, tror inte det hade gått med grannar runt omkring
Hemma vill jag dock inte ha en massa blinkande, har inte ens fått upp någon ljusstake än