Ny medlem; nya marsvin :)
Hej, ska presentera mig och så senare när jag har mer tid, men kollade just igenom mina bilder på mina marsvin och tänkte presentera dem :)
Detta är Ronja! Hon är av rasen Alpaca och är ca 10 månader. Hon har en riktig personlighet hon; hon är den som helst bara vill ha mat och upptäcka världen än att mysa, men det kan gå an ibland ändå. Ronja är oerhört kittlig på rumpan och bakbenen och protesterar ljudligt bara man kommer i närheten! Hon har stora lungor för en så liten en också…
Det här är Alva, som är lika gammal som Ronja och samma ras. Detta är min bebis, minstingen i familjen. Jag brukar tänka att hon påminner om Luna i Harry Potter, hon är en dagdrömmare, är aldrig arg eller ledsen och popcornar så fort man pratar gulligt med henne!
Tyvär är hon den minsta, och får inte vara med och leka med Ronja och Nora, men hon verkar faktiskt inte vara mindre lycklig för det, bara hon får sova på min mage varje dag och dyka i hö-poolen lika mycket är allt bra!
Detta är Nora, är lite över ett år och är av rasen Merino.
Nora är den skygga i gruppen men har ändå blivit tamare äb vad hon var. Nora kommer bara fram när hon känner sig trygg men just nu gör hon det nästan jämt, men tar skydd ifall det är nåt farligt när man kommer fram. Hon kallas också ibland för PMS monstret… Hon och Ronja är bästisar men ibland följer hon efter ronja precis vid baken, och då blir det inte kul… Nora gillar faktiskt att mysa bara man får upp henne, och är ett puss monster!
Hon är go men hon är inte modig direkt, fast hon tycker att hon är "Bossen" i flocken :)

Gud vilka söta grisar ^^
Välkommen hit!
Vilka söta lurviga flickor du har :)
Hanna
Tack så mycket :) Ja, de är mina små gummor! Kul att vara medlem också :)
Gullegrisar:D Jag har också marsvin som är typ 1 år/tio månader:)
Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.
Åh, vilka rara krulltottar! Långhår är något alldeles extra. Jag har fyra stycken själv. Hur länge har du haft tjejorna? :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#7 Jag har haft dem sedan i februari, och jag är väldigt glad att ha marsvin igen efter två år utan några husdjur :) Alva har just nu t.ex sovit under hakan på mig i en timme ;)
Vilka sötnosar :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus