Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 2135 ggr
luneas
0

Persiljekalas

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Idag fick grisarna persilja till mellanmål och jag passade på att filma dem. De blir alltid lika galet glada när det vankas persilja. :-)

[Maijah]
0

Åh vilka sötnosar ^^

Visst är det härligt när de blir glada (galna;)!

Lyan
0

Det var mumsigt :-D

Haha, undrar hur de människor som varit hos mig och frågat hur sjutton jag ser skillnad på mina hade reagerat hos dig? Här brukar svaret bli att någon är svart och långhårig, en annan är vit och korthårig, någon är naken mm. Inte alls svårt ^^ Enda gången jag haft problem med det var när jag fick hem två felreggade halvsystrar, marsvinen var olika, en orangeagouti/golden och den andra chocolate/golden/white men bägge var reggade som chocolate/golden, då var det lite jobbigt eftersom inte ens uppfödaren visste vem som var vem :-/

Emmsann
0

Åh vad smarrigt!

//Emma

luneas
0

#2 Äsch, det är inga problem alls för mig att se skillnad! :-) De är så olika allihop, antingen till utseende eller sätt. :-)

Lyan
0

#4 Det menar jag också på men nope, det går inte hem. Hade inga problem med varken vita sheltiesystrarna eller de två creamar jag hade men då blev folk ännu mer förundrade. Känner man dem är det inte svårare än att se skillnad på två människosystrar.

Fast sedan har jag något väldigt pinsamt också! Mamma bad mig hämta lillebrosan en gång när vi var iväg, detta är 10år sedan, och jag gick för att göra det. När jag kom ut sprang det runt 5 fyraåringar och busade och 4 av dem var blonda. Jag visste inte vilken av dem som var min bror! För mig var han "bara" en blond fyraåring, hade aldrig behövt jämföra honom med någon annan :-O De retar fortfarande mig för det Skäms

1da98
0

Så söta alla är! :D

Så mumsigt med persilja med :)

// Ida och marsvinen.

// Ida och marsvin.

"Djur är som vatten, det går inte att leva utan de ♥"

Atensia
0

Så söta man kan vara då! :-)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

FeliciaS
0

Åh, så härligt att mötas av så många glada marsvin :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Aquelegia]
0

#2 hade liknande problem uppfödaren såg ingen skilland fast jag gjorde det från första början tack och lov ! Persiljekalas var det hos oss med idag :D