Mantikora & Hydra 13 dagar
Nu är småflickorna 13 dagar gamla, tiden går fort! Töserna är precis så pigga och busiga som små marsvin ska vara, Mantikora lever upp till sitt namn och käkar på allt - även människor såklart. Syrran Hydra försöker nog också fånga andan i namnet men lyckas inte riktigt, hon är fruktansvärt högljudd så det kanske är hennes sätt att försöka sprida sin dödande andedräkt ;)
Mantikora på bild, väger idag 111g vilket är jättebra med tanke på vilken start dom små fick.
Hanna

Fina, fina töser! <3
naaaawwww va söta <3 önskade att jag hade en hona och en hane =) fast jag tror jag behöver mycket mer erfarenheter att föda upp marsvin xD

Så underbara!
Mvh Alexandra
Åh sötnosarna!^^ Så stora de har blivit redan : )
Åh så fina de är!
Oh, hjälp, så söta! Kommer någon av dem behållas? Sotning och pälsriktningsfel vet jag ju inte är direkt önskvärt.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Naw, sötflickorna :) Lilla Mantikora är bara för ljuvlig
Söt typ, crest och sotning - kan knappast bli bättre :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#11 - Jag kommer inte själv att behålla någon av dom, inte så länge åtminstone. Kanske får som stanna lite längre eftersom dom är ganska små, det beror på hur fort dom växer. Men dom har fina hem på gång bägge två :)
Hanna
Mantikora är ju bara så bedårande söt att man smälter! Väldigt lik min Lilla Sak :-D
Hjälp! 
Jisses vad söta! Mantikora är ju hur ljuvlig som helst 
Så himla söta! :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Så underbara, man dör!
Kyss dom ifrån mig
Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.
Hahah nej så söta! :-)
Ja dom är större än mina ungar.. *s*