Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1695 ggr
Lyan
0

Beslutsam rymmare

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Honey vet precis hur han ska göra! Har fått pressa dit ett 40cm högt galler som knappt jag kan rubba så nu kommer han inte ut :-P

Moa-16
0

Hihi, vad skickligt! ;) Såg dock lite brutalt ut när han ramla ner, lever han? x_x

Blomkrukan
0

Vilket busfrö : )

Lyan
0

#1 Jodå, han lever, han gled hela vägen ner och landade i en höhög som inte syns i bild och inte har han lärt sig ett dugg :-P Så fort han får en chans försvinner han som en avlöning :-P

#2 Ja, verkligen :-D och hans ungar Bus och Dovv är nästan ännu mer påhittiga :-P

Fridaaaa
0

Hahaha verkligen bestämt "jag SKA ut":P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Moa-16
0

#3 Haha,okej, skönt att höra! :P

alva-m-t
0

Villken gulligubbe och villket busfrö. Han ger sig inte i första hand:D Ha ha aww

Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.

FeliciaS
0

Vilken påhittig kille! Vad roligt med ett så busigt marsvin, fast lite irriterande om man försöker förhindra en rymning och han lyckas ändå :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Lyan
0

#7 Ja, vet inte hur många olika anordningar jag fixade innan jag lyckades hålla honom inne! Nu har han dels ett högt staket och sedan ännu ett på golvet om han nu mot all förmodan skulle ta sig ut igen. Men han är väldigt rolig att titta på :-D

[LoveBaloo]
0

Om mina också kunde vara så kreativa! Deras bur är öppen hela dagarna och aldrig har de skett att de har rymt. Tvärtom, när vi tvingar ut dem på golvet hoppar de in i buren igen.

Creation
0

Så roligt med en sådan påhittig grabb! Han måste vara kul att ha och göra med. :-) Han påminner mig lite om hur Cinnober brukade vara.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.