Två frågor om Petklass
Sitter och skriver en anmälan till våran allra första utställning och det har dykt upp lite frågor.
Först och främst, det är som sagt första gången jag ställer ut och då behöver man inte vara medlem. Behöver jag skriva det på blanketten eller ska jag bara lämna allt ang. medlemskap tomt?
Sen har jag ett marsvin som inte är registrerat, och det behöver hon väl inte vara om man ställer ut i pet? Eller har jag virrat till det helt och hållet?
Kanske är väldigt simpla frågor, men är väldigt ny på det här med utställningar ;)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Du kan lämna det tomt på raderna om medlemskap. Jag minns inte hur jag gjorde på min första utställning, kanske petade jag ner i mailet att det var första gången för mig. Annars förstår nog anmälningsmottagaren det.
I pet behöver hon inte vara reggad.
Hanna
Det står på blanketterna att man ska skriva i medlemsnummer, det kan du lämna tomt :-) Sen så behöver marsvinet inte vara registrerat för att ställas ut! Bara du vet namn och någorlunda ålder så han/hon hamnar i rätt klass. Petklass är nog den bästa klassen tycker jag, just för att alla får delta!
//Emma
Okej, tack så mycket! Får notera det i ett hörn för säkerhetsskull :)

När du kommer till utställningen kan du tala om i inchecket att det är första gången för dej, då finns det säkert någon som kan ge dej lite mer information hur det hela går till =)
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
#4: Ja, det kan jag göra. Annars kommer jag nog vara lite vilsen ;)
#5 - Är det till Kallhäll, Landskrona eller till Rävlanda du ska? :)
Hanna
#6: Rävlanda den 29:e :)
#7 - Okej :) Är det något du undrar eller vill ha hjälp med på plats så får du gärna rycka tag i mig :P
Hanna
#8: Tack, det ska jag göra isåfall :)

Jag minns min först utställning, tror det var 2003 utanför Västerås på vischan…jag var supernervös och hade inte en aning om hur allt fungerade…och nu en massa år senare och en massa erfarenhet rikare känns en utställning som helt naturligt…och man "slänger käft" med alla de stora uppfödarna som man hade otrolig respekt för då första gången!
Alla har vi varit nybörjare!!
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
#10 - Ja usch, jag var så fruktansvärt nervös innan min första utställning 2007 ^^ Lyckades åka ifrån hälften av alla grejer så vi fick vända halvvägs för att åka hem och hämta dom igen, det gjorde mig inte precis lugnare *s*
Hanna
haha, ja som tur är alla nybörjare någon gång ;) Har dock haft en väldig hjälp av mif's Artiklar, så liite kan jag iallafall, men har aldrig upplevt det själv än. Vi får se om jag fastnar för det eller inte :)