Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 2699 ggr
Fridaaaa
0

Vad tycker ni om detta?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad tycker ni om dessa klippen?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

en till

Abico
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det samma klipp i bägge?

Hahaha, jösses vad det såg omständigt ut att fylla med bottenmaterialet på det sättet. Han borde ha tränat in den rätta knycken ;)

Men ja, liten bur, någon papper/kartonghistoria i botten som jag misstänker kommer att bli kladdigt och lukta illa rätt fort, ett ganska litet hus med bara en liten ingång, mineralstenar, skrattretande lite hö i en höhäck och"And then you're ready to ad your guinea pig" borde ju ha varit "…guinea pigs"

En av fem marsvinsbajsar, för att snubben (nästan) lyckades hålla sig för skratt vid "the bedding failure", hahaha.

Hanna 

Aristarcos
0

Ja det höet hade inte räckt många sekunder hos oss *skratt* jaja, vi är alla olika hur vi fixar buren.. lättare att fylla den utan bur delen ovan.. som jag gör i våra burar..;)

Rafflan
0

Dock måste han ju få + för bra lager med bottenströ, påpeka att dem ska ha hö, och huset :)

Lyan
0

Jag tycker jag känner igen bottenmaterialet men kommer inte ihåg vad det är exakt.

Det ser ju inte allt för bra ut, men ändå bättre än mycket annat man ser från utlandet :-(

Moa-16
0

Man får inte vara kinkig, såg inte allt för illa ut. Håller dock med om att buren var för liten,för lite hö, osv. Men ja, har sett värre..

Fridaaaa
0

Vissa saker var bra och vissa inte:)

[Berglundshusdjur]
0

Sen ska man ju inte glömma att det var "reklam" och att inga marsvin skulle bo i just den där buren… så mängden hö är inte så relevant.

+ för den roliga gubben och alla färgglada saker.

- för att han hängde in salt/mineralsten och för att inga grönsaker visades.