Namnförslag?
Oj, lite svår bokstav… Wera, Wivi, Wenla, Wiviana? Eller något (engelskt?) ord som börjar på W? Vet inte vad damerna har för egenskaper, men kanske det finns något som passar? Lycka till med namnsökandet (:

Wilda, Wanja, Wictoria, Walkiria, Walkyria, Wren, Wilona, Winsome, Warna, Wysandra, Wistar, Winston, Wenonah, Whitney, Weronika… Sen kommer jag inte på några fler…
Riktigt söta små tjejer! :)
Wican, Wici, Windy, Winnie, Wendie, Wanda, Wendela, Wilhelmina, Wega, Walfrid? :-)
Wendy, Wicky, Wanessa, Wanilla, Wikky, Wiola osv osv
4# Tack så mkt
Tack alla för namnförslagen.. säger sen vad dom ska heta när jag bestämmt mig!
Vad fina de är :) Wilda och Wilja tycker jag är fina namn på W.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
8# Tack så mkt :) Tycker med det är fina namn, men tyvärr är dom namnen upptagna..

#8 Vad har de små flickorna för namn nu, om jag får fråga? Jag gillar krångliga namn 
10# Sitter och funderar lite fortfarande men kommit fram till att den med bläs ska heta Wanilla Starlight efter en drink
….och den andra kanske Wendella
.. men jag ska sova på saken

#11 Jag menade de namn de hade innan ^^ Wanilla Starlight var riktigt tjusigt! :)
11# haha jasså ^^ .. Den med blär hette Éovyn och den andra Galadriel
.. Kanske inte svårt att uttala men i längden tyckte jag at det blev sluddrigt.
Så nu har jag bestämmt mig för att dom ska heta Wanilla Starlight (Med bläs) och den andra Tequila Rose.. Vet att det inte börjar på W men det fick bli så
#13 - Åh, Éovyn och Galadriel var namn som föll mig perfekt i smaken ^^
Hanna
14# Jo, jag kan ju inte påstå att det är fula namn.. men dom kanske ska behålla namnen
.. För jag velar fram och tillbaka^^.. så jag får suga på det en stund
#15 - Du får ge dom kortare smeknamn då, jag använder nästan aldrig hela namnen när jag pratar med mina marsvin. Har en Solchanar som kallas Solis och en El Dorado som kallas Donken, t.ex. :P
Hanna
16# - hahah ja!
. Mina andra tre heter Nova, Nea, Mira.. o alla säger jag is till på slutet. Novis, Neis och Miris till :)
#17 - Ja det är bäst med "is" på slutet, har själv Thindis, Kiris, Tildis m.fl. ;)
Hanna

Whiggly och Whumpa tycker jag är så söta namn ^^
..