Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 3470 ggr
Lyan
0

Överambitiös frisör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon av mina monster håller på att utbilda sig till frisör. Tyvärr saknar hon minst sagt talang för detta yrke men eftersom hon bara gör det i smyg och jag inte vet vem hon är kan jag inte skicka iväg henne på internat för annan utbildning :-/

Får bara hoppas hon tröttnar och börjar med en husrivningskarriär som de andra galenpannorna

Stackars Fiffe var senaste offret för hennes kreativitet

[Maijah]
0

Nej gud det kan inte vara trevligt :-/

Lurig den som "klipper", hon kanske gör detta på natten främst? För då lär du ju inte vara där.. Eller på dan då du inte är där :p

Lyan
0

#1 Nej, speciellt inte som jag vill ha mina långhår som just långhår. Är mycket misstänksam mot en viss liten "hamster" som är expert på att hitta på dumheter, men så länge jag inte tar odågan på bar gärning kan jag inte peka finger mot Dovv utan bevis :-/

Abico
0

Fy vad besviken jag blev nu, trodde att jag skulle få se lite inspirerande bilder på marsvinsfrisyrer. Men Irma har för kort päls för att köra på Fiffes häftiga etapp-klippning ;)

Hanna 

Lyan
0

Hahaha sådär hade Lilly friserat Maily när de kom, Maily hade inte ens coroneten kvar! Stackars Irma vad obekväm hon ser ut, nej, matte fota inte! Jag måste fixa till morgonrufset först!

Några direkt inspirerande bidrag blir det nog inte förrän till sommaren när mattes sax åker fram ;-) Eller om marodören som är farten nu ser till att ta en ordentlig funderare och söka till en riktig frisörskola

Abico
0

#4 - Jag skulle också vilja ha ett marsvin som kunde fixa Irmas barr, men tills vidare står jag för friseringen. Hon blev av med sin fräsiga tuppkam idag som hon haft den senaste månaden, så det är därför hon ser lite förvånad ut ;)

Hanna 

Lyan
0

Men Fiffe vill inte ha etapper :-( Fiffe vill ha sitt vanliga vackra hårsvall!

[Strawberi]
0

Om det är någon tröst käkar någon på lilly och min alpaca också.. Och jag vet vem det är.. DUMMA ODELIA!!!

Achatina
0

#3 sådär ser Ulltott också ut numera. Fast… Det klär honom rätt bra

Abico
0

#8 - Ja jag tycker att det är rätt sött :P Och det gör också att jag "slipper ha långhår".

Hanna 

Achatina
0

#9 Problemet med det är att jag ville ha ett långhår xD Dels för att var marsvinsflock behöver ett långhår för att vara komplett (långhår är mysigast :3) men dels för att jag ville testa att göra ett garn av pälsen.

Fridaaaa
0

Tova "klipper" med mammas marsvin, till och med dem korthåriga haha :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lyan
0

Om jag kommer på vem som tuggar här kan vi hjälpas åt med terminsavgiften på både Odelia, Tova och min och Achatinas odågor så de kan ägna sig åt något annat. Visst hade det varit prktiskt om de börjar städa burar istället för att tugga päls ;-)

Fridaaaa
0

#12 Haha ja det är sant ;) Hehe :D Inte roligt med pälstuggare :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.